اقتصادی

صحن مجمع درباره واردات خودرو مصوبه ای نداشته است

رئیس شورای ارزشیابی بهره‌وری با تأکید بر نقش و تأثیرگذاری مجمع در مسائل حساس و اساسی کشور، بر تبیین اقدامات و مسئولیت‌های اجزای مختلف مجمع تأکید کرد.

به گزارش تیتر اول، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مرکز منفعت، آیت الله آملی لاریدانی در حاشیه دیدار جمعی از مسئولان اجرایی، مقننه و قضائیه و اعضای دبیرخانه مجلس با ابراز تسلیت به جامعه روحانیت هدف قرار گرفتند. وی از حمله جنایتکارانه روز سه شنبه به رازی با آرزوی شفای عاجل برای دو روحانی مجروح دیگر، تصریح کرد: این امر قطعا محکوم است و از مسئولان مربوطه می خواهیم به عوامل آشکار و پنهان داخلی و خارجی این جنایت رسیدگی کنند. تا با اقدام مناسب و معتبر از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

رئیس هیأت بررسی عملکرد با اشاره به محدودیت‌های دو ساله کرونا برای برگزاری جلسات و تأثیر این محدودیت‌ها بر ابعاد اجرایی کشور در دستگاه‌های مختلف، افزود: کار در کشور تسریع می‌شود و دستورالعمل‌های لازم مجمع انجام می‌شود. زودتر در نظر گرفته شود


آملی لاریدانی با اشاره به برخی تغییرات در ساختار دبیرخانه با اذن رهبر معظم انقلاب، ابراز امیدواری کرد با پشتکار، همفکری، درایت و رهبری همه روسا و کارکنان دبیرخانه به ویژه دبیری سازمان آب و برق. . دکتر شورا ذوالقدر امسال وضعیت مطلوب تری را شاهد خواهیم بود.


در همین راستا، رئیس هیئت بازنگری عملکرد با تاکید بر افزایش سرعت کار کمیسیون‌های هیأت از طریق کمیسیون‌های دبیرخانه، گفت: هیچ نهادی نیاز به دست‌های کارشناسی قوی ندارد و کمیسیون‌ها باید از ساختار کارشناسی بهره ببرند. بنابراین لازم است با تقویت ساختار کارشناسی کمیسیون‌های مجلس و فعال‌سازی این کمیسیون‌ها از طریق کمیسیون‌های دبیرخانه، در سال جاری به فعالیت و کارآمدی مجمع کمک کنیم.


آملی لاریجانی با تاکید بر دقت بیشتر در رسیدگی به مصالحه خاطرنشان کرد: اگرچه همیشه همه توافقات کمیته ها به تصویب مجمع نمی رسد، اما تغییرات لازم باید با دقت انجام شود و از این رو کار کارشناسان در کمیسیون ها و دبیرخانه حائز اهمیت است. بسیاری وجود دارد.


رئیس هیأت بررسی عملکرد از زحمات دبیر و اعضای هیأت بررسی عملکرد استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که با تأثیرگذاری سازمان جدید حرکت جدیدی در سطح مجمع ایجاد شود.


آملی لاریجانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد بر لزوم رسیدگی به این تاکیدات در همه اجزای نظام از جمله مجمع تاکید کرد و گفت:
رئیس شورای بازنگری عملکرد افزود: ممکن است فردی در مصوبه اشتباه فاحشی کرده باشد اما اینکه اصل ساختار یک نهاد حقوقی زیر سوال می رود جای تعجب دارد.

آملی لاریدانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سازوکار فعالیت شورای عالی نظارت مشخص است و انتقال تصمیمات این شورا در خصوص سیاست های کلی نظام مقاومت مصوبات سایما به هیات امنا، خاطرنشان می کند: شورا. رهبر (مدظله العالی) از برخی اظهارات هیأت عالی نظارت گلایه کرد و یادآور شد که واردات خودرو جنجالی بوده و بهانه ای برای حمله به مجلس است. یکی بودن

وی ادامه داد: ثانیاً هیأت عالی نظارت در ارزیابی های مختلف کارشناسی، بندهایی از مصوبه مربوط به واردات خودرو را مغایر با سیاست کلی نظام دانسته و هیئت عالی نظارت را با اکثریت آرا تصویب می کند. ” ممکن است عده ای مخالفت کنند اما بهانه خرابکاری و توهین به هیأت عالی نظارت نباید به این بهانه افشا شود. ایراد هیأت عالی نظارت در واقع برخی از ویژگی ها یا ابهامات این مصوبه است که امیدوارم به طور دقیق و مفصل برای مردم توضیح داده شود.


آملی لاریجان با یادآوری نقش موثر و حساس شورای بهره برداری در مسائل مهم و اساسی کشور تصریح کرد: و قانون اساسی وظایف مشخص و روشنی برای مجمع دارد و مجمع همواره در راستای ایفای وظایف خود تلاش می کند. به طور دقیق، Strictly and Strictly Dot در واقع آخرین نقطه تصمیم گیری است.


رئیس هیئت تعیین مزایا با خوش آمدگویی به دکتر تلاش محسن رضایی برای راه اندازی دبیرخانه مجمع، ابراز امیدواری کرد ذوالقدر و همکارانش در دبیرخانه مجمع شاهد تحولات جدید و مثبتی در مجمع خواهند بود.


آملی لاریجان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان بر بهره مندی هر چه بیشتر از برکات این ماه تاکید کرد و گفت: ماه ها برای مردم موقعیت خاصی است و ماه رمضان در بین مردم خاص تر است. ” امیدواریم در هر مقامی که داریم وقت بگذاریم و به وضعیت خود نگاه کنیم و برای تعالی معنوی و رهایی از بندهای دنیوی تلاش کنیم و از این ایام نهایت بهره را ببریم.


رئیس شورای بازنگری عملکرد با اشاره به اینکه روزها سریعتر از آنچه فکر می کنیم می گذرند و باید به مسیر ابدی پیش رو بیندیشیم، خاطرنشان کرد: وقتی انسان می میرد ناگهان با حقیقتی متفاوت از بدن خودش که همان خودش و هست مواجه می شود. خرچنگ. از آن غفلت کرد و مشکل خود ناآگاهی این است که در نتیجه نیازهای واقعی خود را نمی دانیم، بنابراین باید در این مواقع بیشتر روی این دانش تمرکز کنیم.


آملی لاریدانی با اشاره به روایت نیاز به شمارش روح، ماه رمضان را بهترین زمان برای انتقام گیری دانست و ابراز امیدواری کرد که پایان ماه را از دست ندهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا