استان ها

صادرکردن فرهنگ ترافیکی کیش به دیگر شهرهای کشور

به گزارش خبرگزاری تیتر اول کیش ، سرگرد مهدی توانگرس رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کیش در اولین نشست خبری خود با رسانه های کیش اعلام کرد که فرهنگ رانندگی و رعایت ترافیک در جزیره میراثی جاودانه است. از مردم کیش تا به امروز رنگارنگ تر از موارد دیگر

رئیس پلیس راهور کیشچی افزود: طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ، کاربران جاده به چهار مرحله رانندگان ، مسافران ، عابران پیاده و پلیس تقسیم می شوند. آژانس های مختلف برای سرگرم کردن مردم جزیره و مسافران جوان به طور یکسان.

سرگرد مهدی توانگرس همچنین در ادامه سخنان خود به افتتاح 11 نقطه اضطراری در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: ما متعهد به کشف و ایمن سازی این مناطق هستیم تا از آسیب آنها جلوگیری شود.

رئیس پلیس کیش همچنان به آموزش فرهنگ ترافیک به ساکنان و مسافران کیش ادامه می دهد و امسال با دستگاه ها و ادارات مختلف برنامه های پلیس به عنوان رویکرد و برنامه های جدید پلیس راهور در جزیره زیبای کیش برای کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی همکاری می کند. وی فهرست کرد و گفت: “هدف پلیس اجرای قانون ، توقیف خودروها و اعمال جریمه نیست ، بلکه آموزش و صادرات فرهنگ ترافیکی جزیره به دیگر شهرهای ایران است. یکی از مهمترین اهداف ما توزیع بسته های فرهنگی به مسافران و گردشگران. “هدایت مردم و هدایت آنها با روشهای جدید یکی از راهکارهای عملی برای کاهش تصادفات در جزیره کیش است که در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی کیش قرار دارد.

سرگرد مهدی توانگرس همچنین به موضوع صدور گواهینامه برای زنان دارای موتورهای قابل شارژ در کیش اشاره کرد و گفت: صدور گواهینامه برای دارندگان موتورهای قابل شارژ یکی از مهمترین برنامه های این سازمان در جزیره زیبای کیش است ، با توجه به اینکه زنان بخشی از دستگاه هستند. صدور گواهینامه این لایه جزیره در حال بررسی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش در پایان ساماندهی موتورهای قابل شارژ در جزیره کیش را یکی از خواسته های مردمی مردم این جزیره مرجانی عنوان کرد و افزود: سازماندهی موتورهای قابل شارژ در جزیره کیش یکی از الزامات مردم کیش آب و خدمات جزیره فعالیت موتور قابل شارژ توسط پلاک های شماره تنظیم می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا