شرکت در انتخابات تکلیف قانونی و شرعی همه‌ شهروندان است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان البرز، بهزاد فروغی در حاشیه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرج اظهار کرد: حضور پر شور قهرمانان و ورزشکاران پای صندوق های رأی، می تواند الگویی اثرگذار برای جوانان جهت مشارکت در انتخابات باشد.

وی افزود: ان‌شاءالله هر عزیزی که رئیس جمهور شد، در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب گام خواهد برداشت تا اتفاق های خوبی برای مردم و کشور رقم بخورد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این حضور پر شور، بارزترین نمود قدرشناسی و تشکر ورزشکاران و فعالان عرصه ورزش از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و محبت‌های مردم همیشه در صحنه است.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش و مردم شریف ایران اسلامی، انقلابی و غیرتمند هستند و اجازه نخواهند داد بیگانگان برای آن ها تصمیم بگیرند.

فروغی گفت: برای دشمن فرقی نمی کند چه کسی یا چه جریانی در انتخابات امروز موفق شود، آن ها فقط به دنبال مشارکت پایین و نا امیدی مردم هستند و ذاتا دشمنی و خباثت‌شان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همه‌ی مردم با هر گرایش و سلیقه ای است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز متذکر شد: همیشه جامعه بزرگ ورزش و جوانان را برای حضور در عرصه های مختلف ملی به ویژه انتخابات تشویق کرده ایم و جا دارد که امروز به نوبه‌ی خود از همکاران، هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، ورزشکاران، قهرمانان، جوانان و … برای این حضور حماسی تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا