ورزش و نشاط

سنگنوردان قزوینی در راه بازی‌های آسیایی 

تیتر اول/قزوین حضور سنگنوردان قزوینی در بازی‌های آسیایی، عنوان نخست رکابزن قزوینی در تور دوچرخه‌سواری ارمنستان و قضاوت داور قزوینی در لیگ یک تکواندوی کشور خبرهای امروز تیتر اول از ورزشکاران قزوینی است.

برادران علیپور به همراه تیم ملی سنگنوردی عازم بازی‌های آسیایی هانگژو شدند. رضا، مهدی و میلاد علیپور ملی‌پوشان سنگنوردی سرعت تهران را به مقصد هانگژو محل برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژوی چین ترک کردند.

مسابقات سنگنوردی سرعت بازی‌های آسیایی هانگژو چین از یازدهم مهرماه آغاز خواهد شد.

رضا علیپور نشان طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی را در کارنامه دارد.

عنوان نخست رکابزن قزوینی در تور دوچرخه سواری ارمنستان 

 تور دوچرخه‌سواری ارمنستان برای آروین جواهری رکابزن استان خوش‌یمن بود. جواهری در این مسابقات موفق شد در ترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان و جوانان کشورمان عنوان قهرمان تور بین‌المللی ارمنستان را از آن خود کند.

مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری ارمنستان با شرکت ۱۲ تیم داخلی و خارجی در مسیر ۶۰ کیلومتری برگزار شد.

قضاوت داور قزوینی در لیگ یک تکواندوی کشور 

رقابت‌های لیگ یک تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی فردا هفتم آنلاین برگزار خواهد شد که داود مسافر داور درجه سه بین‌المللی استان قزوین هم در این رقابت ها قضاوت خواهد کرد.

مسافر پیش از این از سوی فدراسیون تکواندو بارها در مسابقات مختلف باشگاهی و قهرمانی کشور دعوت به قضاوت شده است.

خبرنگار: رضا قنبری 

انتهای پیام 

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا