حوادث

زنی با همدستی فرزند ۱۶ ساله‌اش شوهرش را خفه کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد یوسفی شنبه در این باره به رسانه‌ها گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع فوت مشکوک مردی ۴۶ ساله در یکی از محله‌های شهرستان لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با انتقال متوفی به پزشک قانونی و اعلام خانواده مبنی بر سکته، با اشاره به اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دارای آثار خفگی روی گردن است.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: با پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی فی ما بین متوفی و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با پیگیری‌های صورت گرفته متهمه ۴۶ ساله به همراه فرزند (پسر) ۱۶ ساله‌اش را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به قتل همسرش (از طریق خفه کردن) با همکاری پسر ۱۶ ساله‌اش به انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا