اقتصادی

رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

تیتر اول / قم امام خمینی ، رئیس کمیته امداد در استان قم ، اعلام کرد که جهاد با همکاری دانشگاه قم ، رویدادی را از خانه تا کارخانه ها برای ترویج و گسترش ایده ها و ادبیات تجاری افراد تحت حمایت کمیته امداد برگزار می کند.

حسین اسفندیاری ، رئیس بخش مدیریت کار استان قم در کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت وگو با تیتر اول ، اظهار داشت: در کنار جنبش علمی ملی ، این رویداد از خانه به کارخانه با همکاری کمیته کمک جهاد دانشگاهی قم ، ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی ، شناخت پتانسیل محلی استان برای گسترش شرکتهای نوپا و محلی ، برقراری ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران و کمکهای مادی و معنوی از صاحبان ایده که توسط کمیته مساعدت سازمان یافته است.

وی اعلام کرد: این رویداد با حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان قم در سه حوزه صنایع دستی (چرم ، فلز ، کاغذ ، چوب …) ، فرآوری محصولات کشاورزی و صنایع جانبی (برگرداندن میوه) در میوه خشک و ..) و فناوری اطلاعات (هوش مصنوعی ، بهداشت و پزشکی و …) ایده ها را به خود جلب می کنند.

اسفندیاری اعلام کرد: اسفند برای علاقه مندان از 2 تا 15 سال میزبان یک سری وبینار آموزشی در زمینه خلاقیت ، ایده پردازی و تجزیه و تحلیل بازار ، بیان و ارتباطات موثر ، بازاریابی فروش و … است و متقاضیان می توانند لینک https: // formaloo را مشاهده کنند .com / کارخانه برای وبینارهای آموزش رایگان ثبت نام کنید.

امام خمینی ، رئیس دفتر مشاوره شغلی کمیته کمک در استان کومو ، با اشاره به اینکه افراد می توانند ایده ها و کار خود را با مراجعه به http://jd-qom.ac.ir/fa/form/384 کرد: مارس 16-20 ایده دریافت شده بررسی و 10 ایده وارد مرحله ارزیابی می شوند و 16 مارس پایان رویداد است.

وی با اعلام اینکه ایده اول این رویداد 15 میلیون ریال ، نفر دوم 10 میلیون ریال ، نفر سوم هفت میلیون ریال و دو ایده به هر نفر چهار میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد ، افزود: همچنین از حمایت مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، جهاد دانشگاهی قم و بنیاد ملی نخبگان قم و کسانی که مرحله ارزیابی را پشت سر می گذارند نیز می توانند 50٪ تخفیف آموزش تخصصی در جهاد دانشگاهی دریافت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا