سلامت و تندرستی

رونمایی از لپ‌تاپ جدید سامسونگ با پردازنده‌ای پیشرفته‌

چند روز پیش سامسونگ نسخه تراشه ARM لپ تاپ گلکسی بوک 2 پرو 360 را معرفی کرد و حالا نوبت به گلکسی بوک 2 گو رسیده است. این لپ تاپ که جایگزین گلکسی بوک گو می شود از تراشه جدیدتر و قدرتمندتر کوالکام به نام نسل سوم اسنپدراگون +7c استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

هسته شیطان و دانشمندانی که قربانی آن شدند

مشخصات Samsung Galaxy Book 2 Go

لپ تاپ جدید سامسونگ مجهز به تراشه نسل سوم Snapdragon +7c است که به ترتیب 40 و 35 درصد سریعتر از نسل دوم پردازنده و پردازنده گرافیکی Snapdragon 7c است. این تراشه همچنین گزینه های بی سیم جدیدتر و سریعتر را فعال می کند و به کاربران امکان دسترسی به Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 را می دهد.

این تراشه جدید از رم سریعتر LPDDR4X (با فرکانس 3200 مگاهرتز) و حافظه NVMe SSD پشتیبانی می کند. کوالکام همچنین ادعا کرده است که تراشه جدیدش در هوش مصنوعی بهتر عمل می کند، اما جزئیات زیادی در این زمینه منتشر نکرده است.

رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ با پردازنده مدرن

تراشه جدید کوالکام با لیتوگرافی 6 نانومتری TSMC طراحی شده است، بنابراین از نظر مصرف انرژی عملکرد خوبی دارد و سامسونگ ادعا می کند که Galaxy Book 2 Go می تواند تا 21 ساعت ویدیو را با یک بار شارژ پخش کند.

لپ‌تاپ جدید سامسونگ به‌طور پیش‌فرض از ویندوز 11 استفاده می‌کند و از برنامه‌های اکوسیستم گلکسی مانند سوئیچ خودکار Galaxy Buds، Samsung Notes و Link to Windows استفاده می‌کند.

Samsung Galaxy Book 2 Go به صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD و لولای 180 درجه مجهز شده است. کره ای ها میزان رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری محصول جدید خود را اعلام نکرده اند. این دستگاه که از استاندارد نظامی MIL-STD-810G پشتیبانی می کند، 1.44 کیلوگرم وزن و 15.5 میلی متر ضخامت دارد.

این محصول از 20 ژانویه (30 آذر) در بازار فرانسه عرضه می شود.

58321

دکمه بازگشت به بالا