داورها اعتراف بکنند یا نکنند؟

“اشتباهت به منظور دریافت” حکم بارها توسط روانشناسان در دفاتر پزشکان و کتاب است که شما توصیه می شود. به جای رد و خدای ناکرده ، و غیره. خطایمان را قبول و برای آن پرداخت می شود. اما برای انجام تمام است که شما می توانید با آن و عواقب احتمالی این دو و پشیمانیآور نیست ؟ آیا همه این اشتباهات قابل پرداخت ؟

در سفارش به گزارش تیتر اول ، احسان محمدی در عصر ایران نوشت: در برنامه تلویزیونی “اتفاق می افتد” آقای اکبریان جهت سازمان دیده بان گفت: “در هر داوری اعترافاتی که من نیز در همین زمینه من باید اعتراف لیگ هفدهم در بازی صنعت نفت و استقلال به کمک داور در پرچم دروغین اجرا و سالم گل از آزادی محروم خواهد شد و من به عنوان یک داور من نمی تواند اشتباهش خیلی مناسب هستند من فکر می کنم, اما این خواسته خیلی از فرهاد مجیدی است که در سمت راست اشتباهش دچار فراموشی در حال حاضر!”

این اعتراف اگر چه از مجری برنامه, نتایج “جرات” از داور در نظر گرفته شود اما حامیان خود مختاری و فرهاد مجیدی, سرمربی تیم, آن را سخت به خشم ایجاد کرد. بر روی صفحه نمایش بزرگ با انتشار یک تصویر که در آن انگشت اشارهاش آنها در این بازی داور گرفته شده است, نوشته شده است:”شما خوش شانس قهرمانی بازی از روز استقلال به جای عذرخواهی از هواداران استقلال به خاک اجازه دهید بگویم که ما در این است که ما تمرکز من رو به اجرا نه آقای عذاب ماموریت به شما که سپرده بود بسیار خوب با کمک کمک داور را شما به تیم های دیگر … “

در همان برنامه رضا کرمانشاهی هم اعتراف کرد که اشتباه در دیدار با فولاد به عنوان با پرسپولیس یک ضربه پنالتی در برابر بابل گرفته شده است که در نهایت منجر به شکست ۲-۱ قرمزهای پایتخت است. این دو اعتراف کرده اند به شدت از طرفداران بیش از حد مورد توجه و البته توهین است!

این دو البته اولین اعترافکنندگان داوری در فوتبال ایران نیستند. فصل ٩٠-١٣٨٩, علی دایی مربی پرسپولیس و استقلال در حضور پرویز مظلومی روی نیمکت به منظور مبارزه برای هر دو شما رفت. چند ساعت ٦ این بازی به محمد نوری, موفق, دروازه استقلال, باز, هستند, اما, مرتضی کریمی کمکداور بازی با پرچم آن نازل شده است که این گل آفساید بوده است و مسعود مرادی همچنین از نظر کمک داور به قبول. این گل اما شما باید قوی و سالم است. از آن خواهد شد سازگار با گل دقیقه ۹۱ فرهاد مجیدی به منظور بهره مند شدن از آزادی باید همه آن را. یکی از شیرینترین پیروزهای در این بخش به آبی است. به کمک داور بعد اعتراف کرد اشتباه بود. در اعترافی که البته این درآمد نمی خواهد به جز انبوهی از پایان زمان و تکبر و شایعات در حال افزایش و مسئول قرمز و …

در مورد این عجیب و غریب اما تصمیم گرفت دو سال پیش محسن قهرمانی داور جنجالی برنامه است که در فرمول یک. او گفت:”در این بازی در تعیین سرنوشت خود – با استفاده از قطار است که دو پنالتی برای قطار است که پاسخ ندارد اما زمانی که حامیان آزادی به من فحش, آنها, که, گل, این, خطا, دفاع از آموزش برابر حق تعیین سرنوشت سالم نشان داد!”

این لیست خواهد بود بلندتر از شما در جهان است. داوران تنها داورانی نه سوتهای اشتباه است-حتی اگر این بدان معنی است که رخ داد. در فوتبال که همواره سلامت و صحت و شهرت در آن سال ۲۰۰۵ فاش شد که رابرت هویزر به دلیل اتصال به شبکه شرط بندی کروات برخی از بازی ها از جمله دورتموند-پادربورن) موفق می شود! او محکوم به دو سال زندان بود. یا رسوایی در فوتبال ایتالیا برای تعیین و سفارش منصفه هنوز و آزمون باعث شده حتی تیم یوونتوس هستند در یک دسته بندی است که بسیار کمتر از در پاییز و آث میلان, محل., لاتزیو و فیورنتینا با کسر امتیاز است که شما روبرو می شوند.

اعترافاتی از دست موافقان و مخالفان. به کسانی که می گویند که شفافیت خوب است و انجام حامیان با واقعیت فوتبال شما را با آن آشنا خواهد شد و در دفاع از تیم و بازیکن خود را بیشتر آشکار اما باور این مهم نه تنها در این صورت داوری و سلامت از فوتبال در ذهن مخاطب مخدوش اما در یک راه مفید داورانی به عنوان اکبریان از آن را به طوری که شما نمی خواهد برای استقلال سوت, دور انداختن و این امر می تواند بزرگ به جای مشاوره در پایان تاریخ و از آن بی فایده است وقتی که شما بازی بازی, تمرکز بر صرف و محترم فیلم ،

شما باید این اعترافات از فن آوری است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا