عمومی

خرم‌آباد میزبان جشن «غدیر»/ ۲۰۰ موکب و غرفه برپا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسلم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: سال گذشته برای اولین‌بار مهمانی عید غدیر به مسافت تقریبی سه کیلومتر در استان لرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: این مهمانی غدیر باهمت مجموعه‌های مختلف، گروه‌های جهادی، هیئت‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و عموم مردم در بلوار شورا برگزار شد.

دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد با بیان اینکه کار، کار بسیار بزرگی بود، همه همراهی کردند و خیلی‌ها پای‌کار بودند، افزود: جمعیتی بالای ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در این مهمانی بزرگ غدیر حضور پیدا کردند.

رضایی، بیان داشت: مواکب مختلفی برپا شد، مجموعه‌های مختلفی خدماتی را ارائه دادند و نقطه عطف این کار رضایت مقام معظم رهبری از نحوه برگزاری این مهمانی در لرستان بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه محور کار ما در برگزاری این مهمانی، مجموعه‌های مردمی است، اما در کنار این امر، همراهی مسئولان را نیز باید داشته باشیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی، دولتی و پشتیبان نیز مهم است که پای‌کار باشند.

دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه رمز موفقیت این کار، مردمی‌بودن آن است، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند حمایت و پشتیبان این مجموعه‌های مردمی در برگزاری جشن باشند.

رضایی با تأکید بر اینکه ستاد مردمی مهمانی غدیر تا کنون سه جلسه رسمی و ده‌ها جلسه غیررسمی را برگزار کرده است، افزود: امیدواریم که این برنامه باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰۰ مجموعه برای میزبانی از مهمانان جشن غدیر در استان اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: در مجموع بالای ۲۰۰ غرفه در این راستا برپا خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای برگزاری این مهمانی غدیر در استان، بیان داشت: این مهمانی روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۳ شب در محل بلوار شورا برگزار خواهد شد.

رضایی، عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم در محورهای طبخ و توزیع غذا، پذیرایی ساده و میان‌وعده، حجاب و عفاف، فرهنگی و هنری، مذهبی، مهدویت، احکام، پاسخگویی به سوالات شرعی، قرآنی، مداحی کودک و نوجوان، سلامت، جهاد تبیین، ورزشی و … این جشن صورت‌گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا