جامعه

حرف بدی در مورد ساپینتو نزدم/ از الفاظ رکیک هواداران استقلال استقبال می‌کنم! +فیلم

استقلالی‌ها دربی را می‌بردند کاری می‌کردند که هواداران ما ناراحت شوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن باشید اگر رفقای من در استقلال دربی را می‌بردند خیلی کارها انجام می‌دادند تا هواداران ما را ناراحت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: تبریک می‌گویم به هواداران بزرگ پرسپولیس و همچنین بازیکنان و کادرفنی که یک برد خوب کسب کردیم. همچنین یک تبریک ویژه به باشگاه خوب گل گهر و تیمی که باید واقعا به آن احترام گذاشت. آن‌ها نشان دادند چه تیم باکیفیتی هستند. این تیم نزدیک یک یا دو سال است که خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و این نشان از این دارد که خوب کار می‌کنند. همین گل گهر سیرجان در فاصله دو تا سه هفته تا پایان نیم فصل با یک بازی کمتر صدرنشین لیگ بود. امروز هم کار را برای ما سخت کردند و موضوعی نرمال و طبیعی است.

وی افزود: بعد از بازی سخت مقابل استقلال در دربی شرایطی که همگان می‌گویند اینطور است وقتی بازی بزرگ را شکست می‌خوری بازی بعد از آن استرسی است اما من معتقدم تیمی که یک بازی بزرگ را می‌برد بازی پس از آن بسیار سخت‌تر است.  خوب بازی کردیم طبیعی بود گل گهر پس از دریافت دو گل هجومی بازی کند و یکی از گل‌ها را هم خیلی زود جبران کرد و پس از دریافت گل مجبور شدیم به عقب بکشیم. امیدوارم اتفاقات خوب در جام حذفی برای ما بیفتد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به کری خوانی برای ساپینتو گفت: یک مساله طبیعی بود زیرا حرف بدی نزدم من از روی احساسات حرفی زدم و کنار آن هم حق هواداران است که من حرفم را به آنها برسانم. می‌دانید دربی بازی بزرگی است و تمام بازیکنان استقلال از دوستان من هستند. مطمئن باشید اگر رفقای من در استقلال دربی را می‌بردند خیلی کارها انجام می‌دادند تا هواداران ما را ناراحت کنند. من آنها را می‌شناسم و سالیان سال با آنها بازی می‌کنم در تیم ملی با هم حضور داریم. 

بیرانوند تصریح کرد: من یک حرکتی انجام دادم و آمدند آن را خراب کردند اما این حق هواداران است تا این چنین خوشحال کنند.

وی در واکنش به شکایت باشگاه استقلال از خودش گفت: به هر حال استقلال تیم بزرگی است و به آنها هم تبریک می‌گویم. هواداران استقلال را دوست دارم و آنها هم من را دوست دارند اما چیزی که است اینکه بعد از شکست ممکن است به من الفاظ رکیک هم بدهند اما من از آن استقبال می کنم زیرا آنها را دوست دارم.

ادامه صحبت‌های او را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا