سلامت و تندرستی

تیزر همکاری پورشه و آنر در ساخت موبایل!

آنر هفته‌ی گذشته اعلام کرد که برای ساخت محصولاتی لوکس، با برند پورشه دیزاین وارد همکاری شده است. اولین محصول مشترک بین آن‌ها، گوشی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین خواهد بود که در ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) رونمایی خواهد شد.

امروز آنر و چندین مدیر اجرایی این شرکت از جمله هریسون جیانگ، تیزر این محصول جدید را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کردند. هنوز مدل دقیق این گوشی مشخص نیست اما اگر شایعات را باور کنیم، این نسخه‌ی ویژه‌ای از پرچمدار آنر یعنی مجیک ۶ خواهد بود.

تیزر، اطلاعات زیادی در مورد دستگاه فاش نمی‌کند، جز اینکه با یک گوشی بزرگ با لبه‌های خمیده مثل گلکسی S23 Ultra طرف هستیم.

تیزر همکاری پورشه و آنر در ساخت موبایل!

همچنین خودرو پورشه ۹۱۱ در پس‌زمینه‌ی عکس وجود دارد تا به همه یادآوری کند که پورشه دیزاین مربوط به برند خودروهای اسپرت است و در طراحی این محصول جدید، شاهد خطوط نرم و ساده‌ خواهیم بود.

انتظار می رود گوشی جدید آنر یکی از سه دستگاه خانواده‌ی مجیک ۶ در کنار مدل پایه و مجیک ۶ پرو باشد. این گوشی‌ها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و همچنین دوربین‌های باکیفیت عرضه می‌شوند که ترکیبی از وضوح بالا و هوش مصنوعی قدرتمند خواهد بود.

اطلاعاتی از قیمت گوشی آنر مجیک ۶ فاش نشده است؛ اما انتظار می‌رود قیمت آن کمی گران‌تر از مدل فعلی باشد.

227227

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا