استان ها

تولد نوزاد قزوینی در آمبولانس فوریت‌های پزشکی

تیتر اول / قزوین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: پس از تماس با اورژانس قزوین در مورد درد هنگام تولد مادر باردار در ناصرآباد ؛ کارشناسان مستقر در صفای قزوین به آدرس مورد نظر اعزام شدند و به دلیل درد شدید مادر ، متخصصان شرایط زایمان را فراهم کردند و کودک در آمبولانس متولد شد.

دکتر سهیل سلطانی با اعلام این خبر اعلام کرد: در گفتگویی که روز یکشنبه 23 اسفندماه ، 25 اسفند به مرکز تماس اضطراری قزوین فراخوانده شد ، خبر درد زایمان این زن باردار در نظرآباد قزوین اعلام شد. به دنبال این تماس ، متخصصان مستقر در صفا در قزوین به آدرس مورد نظر اعزام شدند و وضعیت مادر بررسی شد و افزایش درد مادر نشان دهنده زایمان در آینده است.

وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس قزوین بلافاصله شرایط زایمان را آماده کرده و در تماس با پزشک مرکز و مشاوره اقدامات لازم برای زایمان را انجام دادند و خوشبختانه خیر و با بریدن بند ناف ، بیرون آوردن ترشحات دهان و گرم نگه داشتن ، روند تولد کامل است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین اعلام کرد که نوزاد تازه متولد شده یک پسر 33 ساله و فرزند مادر دوم است. وی اعلام کرد: سرانجام مادر و کودک در شرایط مناسب به بیمارستان قزوین منتقل شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا