جامعه

تهیه و تدوین طرح اطلس آموزشی از سوی آموزش و پرورش استان سمنان

تیتر اول/سمنان استاندار سمنان بر تهیه و تدوین طرح اطلس آموزشی ویژه این استان از سوی آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۲ تیرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف حوزه سواد آموزی و جلب توجه بیشتر متقاضیان، تولید محتوا در این حوزه توسط واحد سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام تهیه و سپس در صدا و سیمای استان پخش شود.

وی تاکید کرد: همچنین اطلس آموزشی روستا توسط آموزش و پرورش استان با همکاری دهیاریها و بخشداری ها تهیه شود.

هاشمی تصریح کرد: جلسات شورای پشتیبانی سواد آموزی استان به طور منظم در سطح استان به ویژه مناطق محروم برگزار شود و مصوبات نیز به مرحله اجرا برسد.

استاندار سمنان در ادامه ضمن بیان اینکه لازم است بسته های تشویقی در قبال سوادآموزی متقاضیان ارائه شود افزود: دهیاری ها و بخشداری هایی که در حوزه نهضت سوادآموزی فعالیت و اقدامات مناسبی دارند در ارزیابی نهایی مورد توجه ویژه قرار گیرند.

هاشمی تصریح کرد: از مجموعه آموزش و پرورش استان به دلیل برگزاری آزمون امتحانات نهایی دانش آموزان که به صورت منظم برگزار گردید تقدیر می‌کنم.

استاندار سمنان در پایان ضمن دعوت فرهنگیان به حضور در پای صندوق‌ های رای گفت: انشاله با برگزاری انتخابات پرشور در جمعه پیش رو، مشت محکمی به دهن یاوه گویان و دشمنان اسلام زده خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا