عمومی

تمام برنامه‌های دهه فجر باید مردم پایه و روستا محور باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی اصغر غفاری آثار فرماندار شهرستان رزن، در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان رزن، گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر و انتخابات را به شیوه خلاقانه و هنرمندانه به مردم و رسانه‌ها ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به نقشه شوم دشمنان و جوسازی‌های رسانه‌های معاند، ایام‌الله دهه مبارک فجر باید به عنوان مهم‌ترین پروژه در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم باشد.

غفاری‌آثار با اشاره به اینکه اقداماتی که در دهه فجر امسال باید انجام شود، فراتر و بهتر از سال‌های گذشته صورت پذیرد، اظهار کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که مجموعه مدیریتی شهرستان انجام می‌دهد برای امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است.

وی تصریح کرد: محور اقدامات و فعالیت‌های ما باید مردم باشند، انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بوده، بنابراین مردم‌پایه بودن مراسم دهه فجر حائز اهمیت است.

غفاری‌آثار با بیان اینکه بیش از ۱۳۱ پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: آذین بندی مناسب شهرها و روستاها، توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شیوه‌ای مناسب و در شأن مردم برگزار شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند برنامه‌های متنوعی را پیش بینی و با دعوت از مدیران کل در سطح شهرستان به تبیین و روشنگری اقدامات نظام، اهتمام ویژه داشته باشند.

از ظرفیت رسانه‌ای در روایتگری و با بهره گیری از اطلاع رسانی هنرمندانه در راستای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

غفاری‌آثار اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان به نحو شایسته ای جشن انقلاب را برگزار کند و به بیان دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم بپردازد امسال انتخابات در پیش داریم و باید همراهی مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات را در برنامه‌های خود داشته باشیم و در مدت باقی مانده با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه به خدمت رسانی و بیان اقدامات همت گماریم.

وی در پایان گفت: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در دهه فجر عملکرد قابل قبولی داشته باشند تقدیر و تجلیل می‌شود.

لازم به ذکر است کمیته‌های روستایی، قرآنی و هیأت‌های مذهبی، ایثارگران، دانش آموزی و دانشجویی، طلاب، فرهنگی و هنری، اصناف و بازاریان، بانوان و خانواده و کارگری به منظور برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهرها و روستاها در سطح شهرستان رزن تشکیل شده است

دکمه بازگشت به بالا