بهترین نمایشگرهای هوشمند

ما همیشه راه حل های هوشمندانه ای را به شما نشان می دهیم تا خانه شما را دلپذیرتر و کم مصرف تر کنید. این اغلب شامل ترموستات های هوشمند، روشنایی یا راه حل های صوتی است. امروز با بهترین نمایشگرهای هوشمند خود چیزی برای چشم به شما نشان می دهیم. جهان اسمارت بهترین شرکت هوشمندسازی ساختمان می تواند مشاوره خوبی در زمینه خانه هوشمند به شما ارائه دهد.

نمایش آمازون اکو 8

ما با مقاله جدید خود در مورد نمایشگرهای هوشمند Amazon Echo Show 8 شروع می کنیم. با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی (تقریبا 20 سانتی متر) HD خود، از نظر اندازه تقریبا در میانه میدان نمایشگرهای هوشمند قرار دارد. نمایشگر مجهز به بلندگویی است که به شما امکان می دهد مزایای تبلت و بلندگوی معمولی را با هم ترکیب کنید. سریال مورد علاقه خود را راحت در هر کجا تماشا کنید؟ تصاویر مورد علاقه خود را نمایش دهید، اما همچنین نیازی به انجام بدون تقویم یا مهم ترین اخبار ندارید؟ با Amazon Echo Show 8 این امکان وجود دارد.

با این حال، مانند یک تبلت معمولی کار نمی کند، اما ثابت است. با ادغام الکسا، از نمایشگر هوشمند بیشتر شبیه یک دستیار خانه هوشمند استفاده می کنید. به لطف دوربین داخلی 13 مگاپیکسلی، می توانید کنفرانس های ویدیویی را از هر کجای خانه خود نیز برگزار کنید. دسترسی به دوربین در حال حرکت نیز بازی کودکانه است. در اصل، این به شما امکان می دهد از صفحه نمایش هوشمند آمازون مانند یک دوربین نظارتی استفاده کنید.

نمایش آمازون اکو 10

Echo Show 10 به طور یکپارچه نوآوری های Echo Show 8 را ادامه می دهد و برخی از ویژگی ها را بهبود می بخشد و حس شخصی را اضافه می کند. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 10 اینچی HD چشمگیر است که به صورت پویا با شما حرکت می کند. چه در تماس ویدیویی باشید و چه در اتاق حرکت کنید، نمایشگر به لطف فوکوس خودکار همیشه شما را دنبال می کند و با دوربین 13 مگاپیکسلی خود شما را در مرکز توجه نگه می دارد. در اینجا شما هنوز به راحتی به تمام عملکردهای آمازون دسترسی دارید و می توانید دستیار را در هر شرایطی فعال کنید که توسط تشخیص صدای بصری الکسا پشتیبانی می شود.

Echo Show 10 همچنین به عنوان یک مرکز برای سایر دستگاه های آمازون شما عمل می کند و همچنین سایر محصولات خانه هوشمند را قادر می سازد تا از طریق Wi-Fi و Zigbee ارتباط برقرار کنند. به لطف یک ساب ووفر داخلی و دو توییتر، صدای Echo Show 10 نیز بسیار متعادل تر و قانع کننده تر از Echo Show 8 است.

صفحه نمایش هوشمند از گوگل: نسل دوم Nest Hub.

تا کنون دو محصول از آمازون را به شما معرفی کرده ایم. اکنون نوبت گوگل با نسل دوم Nest Hub است. این همچنین به نظر می رسد که مرکزی برای خانه هوشمند شما است و چند فلش دیگر در لرزش نوآوری ها دارد. به لطف ساب ووفر بهبود یافته، 50 درصد باس تقویت شده در مقایسه با مدل قبلی به شما ارائه می شود. این به طور قابل توجهی کیفیت پخش ویدیو و موسیقی را افزایش می دهد.

چیزی که به ویژه ما را تحت تأثیر قرار داد، تجزیه و تحلیل خواب دستیار خانه هوشمند است. دوربین کنار گذاشته می شود و در عوض به لطف حس حرکت، حرکت در طول خواب درک می شود. بنابراین صفحه نمایش حرکت شما، تنفس شما و انحراف احتمالی نور و دما را ثبت می کند. پیشنهادات فردی همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهید. در این آموزش می توانید با نحوه ایجاد اتوماسیون به راحتی و به صورت جداگانه آشنا شوید.

به لطف دستیار یکپارچه Google، همیشه از اخبار، قرار ملاقات ها و آب و هوا مطلع هستید. همچنین می توانید تصاویر مورد علاقه خود را نمایش دهید و از صفحه نمایش به عنوان یک قاب عکس نوآورانه استفاده کنید.

صفحه نمایش هوشمند یا قاب عکس: Amazon Echo Show 15

آخرین اما نه کم اهمیت: احتمالا عجیب ترین تفسیر از یک نمایشگر هوشمند، که به همین دلیل احتمالا تشخیص آن برای افراد خارجی دشوار است. بسیاری قبلا در دفتر ما از کنار آن عبور کرده اند و فکر می کنند که به یک قاب عکس نگاه می کنند. زیرا این دقیقا همان چیزی است که می توانید به Echo Show 15 فکر کنید. صفحه نمایش 15.6 اینچی (تقریبا 40 سانتی متر) HD مجهز به پردازنده هشت هسته ای است و بازخورد سریع تری نسبت به سایر نمایشگرهای هوشمند آمازون به شما ارائه می دهد. علاوه بر صفحه نمایش لمسی با کاربری آسان، می توانید از یک کنترل از راه دور برای انتخاب سریال، موسیقی یا تصاویر مورد علاقه خود نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا