بهترین های کسب و کارعمومی

بهترین روش نگهداری و تمیز کردن مبلمان

چگونه مبلمان را تمیز نگهداریم؟

با کمی گلیسیرین می توانید به راحتی روی سطح چوبی لایه محافظ ایجاد کنید و آن را براق نمایید. توجه داشته باشید که قبل از اینکه گلیسیرین را بر روی قسمت چوبی بزنید با پارچه ای نرم به همراه آب و صابون قسمت چوبی را تمیز کنید. توجه داشته باشید که سریع پارچه ای دیگر را برای خشک کردن قسمت چوبی در دست داشته باشید. به محض خشک شدن کامل می توانید گلیسیرین روی آن بزنید.

به نقل از بهترین مبلشویی در کرج قبل از اینکه شروع به تمیز کاری مبلمان کنید حتما مبلمان را جاروبرقی بکشید تا گرد و خاک درون آن بیرون بیاید. سپس با یک برس کوچک مو و پرزهای روی آن را تمیز کنید سپس قسمت های چوبی و پارچه ای را به ترتیب تمیز نمایید.

از کشیدن شامپو فرش روی مبل خودداری کنید. تشکچه های مبلمان را  با دست بشویید. اگر دوست ندارید روی مبلمان خود روکش بکشید می توانید فقط روی تشکچه ها روکش بکشید تا گرد و غبار نگیرند. برای تمیز کاری قسمت های پارچه ای مبلمان نیازی نیست پارچه را به مقدار زیاد خیس کنید که آب به درون مبلمان برود و خشک شدن آن طول بکشد. بهترین گزینه برای تمیز کردن قسمت های پارچه ای آب و صابون می باشد. فقط دقت کنید که پارچه را کمی نم دار کنید و زیاد خیس نکنید.

 

نکات ضروری در سالم نگه داشتن مبلمان:

 شستشوی مبل استیل و سلطنتی با کمک متخصصین

مبلشویی در مهرشهر کرج در خدمت شما همشریان عزیز. پارچه و رویه مورد استفاده برای تولید مبلمان سلطنتی از حساسیت بالایی برخوردار است. مهم ترین مسئله در استفاده از مواد شوینده متناسب با نوع پارچه و رویه مبل می باشد. توصیه می کنیم برای تمیز کردن مبل سلطنتی و یا استیل از نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در صورت وجود لکه بر روی مبلمان تشخیص نوع لکه و چگونگی پاک کردن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نیروهای مجرب مجموعه ما در تشخیص نوع لکه و انتخاب بهترین روش جهت پاک کردن آن تجربه بالایی دارند. نیروهای متخصص ما با استفاده از مواد شوینده و روش مناسب شستشوی مبل هیچگونه آسیبی به مبلمان شما وارد نمی کنند. همچنین به دلیل مهارت بالا عمل شستشو را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

بایدها و نبایدهای تمیز کردن مبلمان سلطنتی و استیل

طراحی مبلمان سلطنتی بسیار خاص و شکیل است. نحوه نگهداری و تمیز کردن این نوع مبلمان مستلزم رعایت یکسری اصول خاص می باشد. سالم ماندن مبلمان نیاز به تمیزی و مراقبت اصولی دارد. نحوه تمیز کردن مبلمان سلطنتی نیازمند دقت و مهارت بالا است. توجه داشته باشید که برای پاک کردن مبلمان سلطنتی نمی توان از هر شوینده ای استفاده کرد. برای پاک کردن گرد و غبار و یا جمع کردن موی حیوانات از روی مبلمان باید از برس نرم استفاده کنید. برس نرم هیچگونه آسیبی به کنده کاری های چوب وارد نمی کند. برای پاک کردن لکه های موجود بر روی مبل نمی توان از هر ماده شوینده ای استفاده کرد. برخی از مواد شوینده خاصیت سفید کنندگی دارند. استفاده از این نوع شوینده سبب بزرگ شدن لکه و از بین رفتن رنگ پارچه می شود. در صورت وجود لکه بر روی مبلمان باید هر چه سریعتر نسبت به پاک کردن آن اقدام کنید. این امر مانع از جذب و نفوذ عمیق لکه به الیاف پارچه و لایه های زیرین روکش مبل می شود. گاهی اوقات لکه ها با مرور زمان اصلا پاک نمی شوند. توصیه می کنیم برای پاک کردن لکه ها از مرکز آن شروع نکنید زیرا سبب پخش شدن بیشتر لکه بر روی مبل می شود. نکته مهم دیگر برای پاک کردن لکه ها استفاده از آب سرد است. آب گرم سبب تغییر حالت ساختار شیمیایی لکه خواهد شد.

نکات مهم خشک کردن مبلمان استیل و سلطنتی

مرحله خشک کردن مهم ترین مرحله به حساب می آید. شما نباید از سشوار و یا اتو برای خشک کردن مبل استفاده کنید. سشوار فقط می تواند سطح رویی مبل را خشک کند، بنابراین لایه های زیرین روکش خشک نمی شوند. از طرفی روشن ماندن سشوار به مدت زمان طولانی سبب سوختگی دستگاه خواهد شد. از دیگر نکات مهم جهت خشک کردن مبلمان این است که به هیچ عنوان از اتو استفاده نکنید زیرا حرارت اتو به بافت پارچه مبلمان آسیب می زند. استفاده مکرر از اتو سبب رنگ پریدگی الیاف پارچه و حتی سوختن آن می شود. سوختن الیاف پارچه آسیب های جبران ناپذیری به مبلمان وارد خواهد کرد.

مزایای استفاده از خدمات مبل شویی در منزل

در منزل یکی از خدمات پرطرفدار ارائه شده از طرف مجموعه ما است که توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود. نیروهای ماهر مجموعه ما با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شستشوی مبلمان می پردازند. همچنین استفاده از مواد پاک کننده خارجی و درجه یک مانع از هر گونه آسیبی به بافت پارچه مبلمان خواهد شد. آمادگی بالای نیروهای اجرایی مجموعه ما باعث می شود که عمل شستشوی مبلمان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. همچنین با بهره گیری از روش های نوین و دستگاه های پیشرفته هیچگونه رطوبتی در لایه های زیرین مبلمان باقی نخواهد ماند. این امر در افزایش طول عمر و دوام مبلمان نقش بسزایی دارد

نگهداری از مبلمان و سالم نگه داشتن آن قبل از هرچیز مستلزم انتخاب مناسب مبلمان با توجه به نیاز و کاربرد ما می باشد. در صورتی که مبلمانی را می خواهید که در هنگام مشاهده تلویزیون و لم دادن از آن استفاده نمایید از مبلمان راحتی استفاده کنید. برای اینکه مبلمان راحتی دوام بیشتری داشته باشند بایستی از فوم سرد استفاده شده باشد. بعد از اینکه انتخاب درست بر اساس کاربرد و نیاز تان داشتید بهتر است اصول تمیز کاری مبل را بیاموزید. در صورت ایجاد لکه سریع آن را تمیز کنید تا لکه ماندگار نشود. در صورت نیاز به تعمیر آن را تمیز کنید. برای ماندگاری بهتر مبلمان می توانید از روکش های پلاستیکی و یا پارچه ای استفاده نمایید. گردگیری مبلمان و استفاده از جاروبرقی اثر زیادی در تمیز ماندن و نگهداری طولانی تر مبلمان دارد

مبلشویی نیلگون

مبلوشویی نیلگون با هدف ارائه بهترین خدمات مبل شویی نظیر انواع مبل لکه برداری و … شستشوی تخصصی انواع مبلمان راحتی و استطیل و اداری تاسیس شد.شستشوی مبل های شما با بهترین و مجرب ترین پرسنل نیلگون انجام میشود و با تضمین کیفیت و بدون هیچگونه آسیب دیدگی انجام میشود.
دکمه بازگشت به بالا