بهترین های کسب و کارعمومی

بررسی نقاط ضعف و قوت انواع سایبان برقی مغازه

در گذشته برای در امان ماندن از تابش نور مستقیم آفتاب از سایبان‌های کوچک استفاده می‌شود که شباهت زیادی به چتر‌های بزرگ داشتند، این مدل از سایبان‌ها با قابلیت حمل طراحی می‌شدند، از این رو ابعاد و اندازه آن نمی‌توانست از حالت استاندارد بیشتر می‌شد. به مروز سایبان‌های دستی ثابت تولید شدند و بیشتر در محیط‌های کاری و برای در امان ماندن محصولات پشت ویترین از آن استفاده می‌شد.

سایه بان بازویی چیست؟

سایه بان بازویی به نمونه ای از سایبان ها اطلاق می گردد، که دارای بازوهایی جمع شونده میباشند. تا بتوان به کمک این بازوها سایبان را باز و بسته کرد. سایه بان بازویی را با کیفیت بسیار مطلوبی تولید و روانه بازار مینماید. تا مصرف کننده از این نوع سایبان ها رضایت کامل داشته باشد. در بازار ممکن است سایه بان بازویی را با نام های دیگری مانند ، ، سایبان هوشمند و… معرفی نمایند. البته هر کدام از این نام ها زمانی کاربرد دارند که تغییرات کوچکی در این نوع سایبان  انجام شود.

معرفی سایبان بازویی :

سایبان بازویی مولفه های گوناگونی برای شناخت دارد. که بایستی به آنها توجه کافی نمود. اول آنکه این نوع سایه بان با نامهای ،،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود.

در صورت تجهیز سایبان بازویی به موتور برقی،ریسیور و ریموت با نامهای سایبان اتوماتیک ، و در صورت اضافه شدن سنسورهای هوشمند ایران سایبان نظیر سنسور لرزش ، سنسور باد و سنسور گرما به آن با نام  نیز شناخته میشود.

ارائه نکاتی مفید در مورد سایبان بازویی

سایبان بازویی بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود. سایه بان بازویی به نمونه هایی از سایبان ها اطلاق می شود که حالت باز و بسته شدن فنری داشته و این امر باعث می شود. تا بتوان از آنها استفاده های مختلفی در فصل های مختلف داشته و در مواقعی که نیاز به سایبان نباشد. نیز می توان به راحتی آنها را جمع کرد.

سایبان اتوماتیک بازویی

سایبان اتوماتیک بازویی رامی توان یکی از سبک ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار دانست، این موضوع باعث می شود تا نصب این نوع از سایه بان ها نیز بسیار راحت بوده و در ادامه استفاده از این نوع سایبان ها نیز بسیار راحت بوده و همه افراد می توانند به راحتی سایه بان بازویی را باز و بسته نمایند. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد. سایبان اتوماتیک بازویی را در بازار سایبان اتوماتیک یا سایبان فنری نیز می نامند.

مشخصات فنی سایه بان و چادر بازویی:

سایبان های بازویی ایران سایبان بصورت استاندارد بین دهنه های 3 تا 6 متر و با بازشوندگی 2.5 متر،2.80 سانت قابل تولید و عرضه میباشد.برای روکش سایه بان بازویی مجموعه ایران سایبان از روکش دو طرف پی وی سی کره ای، روکش نانو و روکش اسپانیایی استفاده مینماید.

برای میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش سایبان بازویی ایران سایبان اطلاعات تکمیلی تر را در در خصوص قیمت سایبان دستی و همچنین قیمت سایبان برقی در اختیار شما قرار میدهند. زمان تحویل انواع چادر بازویی،سایبان کالسکه ای و ،حداکثر 3 روز کاری پس از ثبت سفارش در میباشد.

انواع سایبان بازویی از نظر سیستم هدایت

سایبان بازویی از لحاظ مکانیسم بازشوندگی و جمع شوندگی به سه بخش زیر تقسیم میشود:

سایبان دستی بازویی

سایه بان دستی با کمک هندل و گیربکس بازو بسته میشود.

سایبان برقی بازویی

سایبان بازویی دستی زمانی که به تجهیزاتی مانند موتور الکتریکی، ریموت و رسیور اضافه شود، آن را یا سایبان اتوماتیک می نامند.

سایبان هوشمند بازویی

بدین ترتیب هنگامی که به سایه بان برقی، سنسورهای هوشمندی نظیر سنسور باد، سنسور لرزش و سنسور گرما اضافه می شود، به آن گفته می شود.

امکان حذف یا اضافه کردن امکانات به سایه بان بازویی وجود دارد. افرادی که می خواهند سایه بانی با قیمت مناسب تهیه کنند، می توانند چادر بازویی دستی یا معمولی را انتخاب کنند، اما افرادی که به دنبال تهیه یک سایبان مدرن، کاربردی و لاکچری هستند، می توانند سایبان برقی بازویی و همچنین سایه بان بازویی هوشمند را انتخاب کنند.

کاربرد سایبان بازویی:

سایبان مغازه بازوئی:

بازویی می تواند به منظور جلوگیری از ورود آفتاب به داخل مغازه مورد استفاده قرار بگیرد. در ابعاد مختلف قابل تولید بوده، زیرا معمولا درب مغازه ها با عرض متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب با اندازه گیری درب مغازه می توان متراژ مورد نیاز برای سایبان مغازه بازویی را به دست آورد. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که هر چه ابعاد و اندازه های سایبان مغازه بازویی بزرگتر شوند، هزینه بیشتری برای ساخت سایبان صرف می شود.

سایبان بازویی چه قابلیت هایی دارد؟

تنوع در طراحی سایه بان بازویی

یکی از قابلیت های اصلی سایبان برقی بازویی، تنوع در طراحی است. معمولا این نوع از سایه بان ها را می توان با اندازه های مختلف و همچنین تجهیزات مختلف طراحی کرد. برای مثال می توان این نوع سایبان ها را با موتور الکتریکی و یا بدون موتور الکتریکی تولید کدر. همچنین می توان این نوع از سایبان ها را به صورت هوشمند و یا معمولی نیز طراحی کرد. بدین ترتیب شرکت های سازنده می توانند بر اساس درخواست مشتری این سایه بان را طراحی و تولید کنند.

تنوع در انتخاب روکش سایبان بازویی

یکی دیگر از قابلیت های سایه بان بازویی، این است که می توان روکش این نوع از سایه بان ها را با رنگ های مختلف تهیه و تولید کرد. علاوه بر تنوع در رنگ روکش، می توان را نیز با توجه به نیاز و سلیقه انتخاب کرد. امکان چاپ تبلیغات بر روی روکش سایه بان بازویی نیز وجود دارد. با چاپ تبلیغات بر روی روکش می توان تبلیغات محیطی کسب و کار خود را با کمترین هزینه انجام داده و نام یا برند کسب و کار خود را قوی تر از قبل کرده و آن را در ذهن مشتریان حک کرد.

امکان استفاده در طول سال از سایبان بازویی

چادر بازویی در تمام فصول سال کاربرد دارد و از آن میتوان بهره برد علت اصلی این موضوع این است  که می توان برای آن انتخاب کرد. بدین ترتیب در طول سال بدون توجه به بارش برف و باران می توان از این نوع سایه بان ها استفاده کرد. معمولا انتخاب صحیح روکش کمک می کند تا کارایی این نوع سایه بان ها نیز بیشتر شود. یعنی هم از ورود نور به مغازه یا هر مکان دیگری جلوگیری می شود و هم از ورود آب باران و برف جلوگیری به عمل می آورد. البته در کنار این موارد میتوان از آن بعنوان نیز بهره جست. کافیست به مراجعه و پس از اخذ مشاوره رایگان سفارش سایه بان بازویی را ثبت نمایید.

سایه بان بازویی چه ویژگی هایی دارد؟

زیبایی منحصر به فرد سایبان بازویی ایران سایبان

معمولا یکی از اولین موادی که در انتخاب سایه بان دارای اهمیت است، زیبایی آن است. انتخاب مواد و و همچنین میزان تخصص فرد سازنده می تواند در زیبایی سایه بان نقش اساسی داشته باشد. بدین ترتیب معمولا شرکت هایی که مواد اولیه مناسب را انتخاب کرده و از افراد متخصص برای ساخت سایبان اتوماتیک بازویی استفاده می کنند.

می توانند زیباترین نمونه از سایه بان های بازویی را تولید و به بازار عرضه نمایند. ایران سایبان با افتخار اعلام میکند برترین کیفیت را به مشتریان عرضه مینماید صادرات محصولات ما به اروپا گواه این مدعاست. برای مثال با توجه به اسکلت آلومینیومی که برای سایبان فنری بازویی مورد استفاده قرار گرفته، رنگ کاری خاصی نیاز نبوده و این موضوع بر کیفیت و زیبایی سایبان می افزاید.

طول عمر بالا سایبان بازویی

طول عمر بالای سایبان زنجیری بازویی ویژگی منحصر به فرد سایبان بازویی میباشد.که باعث شده تا استفاده از این نوع سایبان ها بسیار بیشتر شود، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرمای شدید است. با توجه به اسکلت آلومینیومی این نوع از سایه بان ها، رطوبت هیچ گونه تاثیر منفی بر روی این نوع سایبان ها نمی گذارد. این در حالی است که اسکلت های فولادی پس از چند سال ممکن است دچار خوردگی یا زنگ زدگی شوند. زیرا به مرور زمان رگ آنها بلند می شود و رطوبت به فلز می رسد.

تنوع در قیمت سایبان بازویی

یکی دیگر از مزایای سایه بان بازویی این است که هیچ گونه قیمت مقطوعی برای آن وجود نداشته و با قیمت های متفاوتی می توان آن را تولید کرد. بدین ترتیب هم افرادی که بودجه محدود داشته می توانند از این سایه بان ها استفاده کرده و هم افرادی که سرمایه بالایی داشته و نیاز به محصولات شیک و لاکچری داشته نیز می توانند نمونه مناسبی از سایه بان بازویی را تهیه کنند. معمولا افرادی که نیاز به سایبان شیک و باکیفیت دارند، می توانند سایبان بازوئی هوشمند را انتخاب کنند. را میتوانید از کارشناسان ایران سایبان بصورت تماس تلفنی و یا از طریق واتس آپ استعلام نمایید.

نقاط قوت سایبان بازویی

یکی از نقاط قوت سایه بان بازویی که میتوان  معرفی نمود، این است که این نوع از سایه بان ها را می توان با ابعاد و اندازه های مختلف و بدون هیچ گونه محدودیتی تولید نمود. بدین ترتیب در هر مکانی با هر ابعادی که مورد نیاز بوده، به راحتی می توان سایه بان بازویی را نصب کرد. این نوع سایبان را هم بصورت برقی و هم بصورت میتوان تولید نمود.این قابلیت باعث شده تا میزان استفاده از این نوع سایبان ها در سال های اخیر رشد بسیار چشمگیری در شهر های بزرگ و کوچک داشته باشد.

رنگبندی متنوع سایبان

یکی دیگر از قابلیت های سایبان بازو دار، تنوع در می باشد. معمولا گاهی اوقات افراد تمایل دارند رنگ سایه بان با رنگ کاشی یا سرامیک نما هماهنگی داشته باشد. بدین ترتیب به راحتی می توان رنگ دلخواه و یا رنگ مورد نیاز را پیدا کرده و از آن استفاده کرد.یکی دیگر از قابلیت های سایه بان بازویی این است که دارای روکش ضد آب می باشند.

 

جمع بندی

نقاط ضعف و قوت سایبان برقی از عامل های تاثیر گذار در انتخاب و خرید این تجهیزات به شمار می آیند و به شما کمک می کنند تا بتوانید پس از بررسی های کلی بهترین کالا را خریدار نمایید. در زمان خرید این تجهیزات به کامل بودن آن ها دقت کنید، انواع سایبان برقی شامل بازو های قدرتمند، موتور قوی، پارچه با کیفیت و جعبه ای است که سایبان در زمان بسته شدن، در آن جمع می شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید می توان به عنوان نقاط ضعف و قوت سایبان برقی از آن ها یاد کرد، اتوماتیک و بودن این تجهیزات است که به شما کمک می کند تا در رفاه بیشتر و بدون نیاز از بابت باز و بسته بودن آن به کار خود بپردازید. با خرید از فروشگاه های معتبر خیال خود را از بابیت کیفیت و کارایی این تجهیزات راحت کنید، با مراجعه به سایت سایبان برقی شاهد میتوانید برای مدت طولانی از کیفیت این تجهیزات استفاده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به کارشناسان واحد فروش اطلاعات کاملتر درباره این تجهیزات را کسب نمایید.

دکمه بازگشت به بالا