ورزش و نشاط

ایلات مجدداً آماج حملات مقاومت عراق قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تیتر اول، مقاومت عراق بار دیگر اهدافی در بندر «ایلات» واقع در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که با پهپاد یک هدف نظامی را در «ام الرشراش» (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد هدف قرار داده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق پیشتر نیز از حمله پهپادی به اهدافی در جولان اشغالی سوریه و دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داده است.

انتهای پیام/

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا