عمومی

اهتمام جدی مسئولان در راستای رشد و توسعه استان اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا قاسمیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست با معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداران استان اردبیل با اشاره به اهتمام جدی مسئولان در راستای رشد و پیشرفت اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر خدمت‌رسانی به مردم با قوت تمام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر مشکلات موجود در استان توسط دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها و نهادهای مربوطه احصا شده است، گفت: بخش بزرگی از مشکلات جامعه و خواسته‌های مردم با حل این مشکلات رفع و رجوع می‌شود که این روند به‌صورت مستمر ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام‌گرفته در ۲ سال دولت سیزدهم در بخش‌های اقتصادی و عمرانی استان و با تلاش مدیران و مسئولان استان اردبیل، پروژه‌های راکد فعال شده‌اند و اقدامات عمرانی در همه حوزه‌ها جریان دارد.

قاسمیان با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری مدیران استانی ادامه داد: اردبیل با غنی بودن به لحاظ استعدادهای طبیعی، معدنی می‌تواند فراتر از اکنون با جذب سرمایه‌گذار در بین سایر استان‌ها بدرخشد که تعامل مدیران در این راستا لازم است.

وی خاطرنشان کرد: تمام شرایط برای توسعه اقتصادی، صنعتی، تجاری، تولیدی و کشاورزی در این استان مهیا است و باید از این فرصت بهره گرفت.

دکمه بازگشت به بالا