عمومی

انتظار تغییر آمریکا ساده لوحانه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیتر اول ،

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت: ارزش و عظمت شهدا و دستاوردهای آنها و همچنین دستاوردهای آنها امنیت ، قدرت و حضور پررنگ ما در معادلات منطقه ای است.
سید حسن نصرالله که در روز شهدا سخنرانی کرد ، افزود: باید ارزش و توان شهدا را بدانیم و ملتی که ارزش شهدای خود را بداند بهتر می تواند به آنها وفادار بماند. سید حسن نصرالله به موضع حزب الله در لبنان در قبال وقایع لبنان اشاره کرد و گفت: ما قبلاً گفتیم که مقاومت لبنان در تعیین مرزهای زمینی و دریایی توسط رژیم اشغالگر قدس خللی ایجاد نمی کند ، زیرا دولت لبنان مسئول این امر است. در اراضی اشغالی لبنان کمک می کند.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت که این مقام وظیفه خود می داند که از مرزهای این کشور در کنار دولت لبنان محافظت کند.

برخی از طرفین در تلاشند این واقعیت را رد کنند که مذاکرات با طرف صهیونیستی مقدمه ای برای عادی سازی روابط با اسرائیل است. این کلمات هیچ ارزشی ندارند و هدف آن است که عادی سازی برخی رژیمهای عربی را با رژیم صهیونیستی پنهان کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شایعات تمایل حزب الله برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کذب است و ما انکار آن را نمی دانیم.

حسن نصرالله افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال نفت و گاز در بلوک های دریایی مورد بحث با لبنان است و اگر رژیم اجازه دسترسی لبنان به منابع طبیعی را ندهد ، لبنانی ها باید از دسترسی به این منابع خودداری کنند.

دبیرکل حزب الله در لبنان گفت: “آمریکایی که ملل جهان را به پیروی از قانون فرا می خواند آخرین نفری است که این قانون را اجرا می کند.” ترامپ در تلاش است ده ها میلیون رای آمریکایی را به نفع خود بدست آورد و این در حزب جمهوری خواه نیز منعکس شده است. سیاست آمریکا در منطقه ما از همان ابتدا ، چه دموکرات باشد و چه جمهوری خواه ، سیاست اسرائیل بوده است. من نباید روی دولت جدید ایالات متحده شرط بگذارم.
حسن نصرالله افزود: دولت ترامپ از نظر فحاشی و جنایت بدترین دولت آمریکا بود و نسبت به دیگران ، به ویژه متحدان آنها ، دچار استکبار شد.

وی گفت: من خوشحالم که ترامپ در اثر جنایتی وحشتناک که علیه دو فرمانده شکنجه شده ، کاظم سلیمان و ابو مهدی المهنده انجام داده ، سقوط کرده و شکست خورده است.

سید حسن نصرالله افزود: از مردی مانند ترامپ ، همه چیز احتمالاً در بقیه دوره ریاست جمهوری او اتفاق می افتد. اقدام ترامپ برای برکناری وزیر دفاع خود ممکن است شامل فعالیت های داخلی و خارجی ایالات متحده باشد. در این دو ماه باید هوشیارانه به عنوان یک محور مقاومت باشیم. محور مقاومت باید سطح آمادگی برای انتقام در صورت هر حماقت آمریکایی یا اسرائیلی باشد.

دکمه بازگشت به بالا