حوادث

اعتراف شکارچی راننده‌های اسنپ به قتل

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیانوش نورمحمدی اظهارکرد: درابتدای هفته جاری، براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گزارش یک مورد فوت مشکوک در ملارد، تحقیقات پلیسی آغاز شد. در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد علت فوت مشکوک، بیهوشی وی بوده که در ادامه تحقیقات معلوم شد متوفی آخرین بار به‌عنوان راننده اسنپ، سفری را ثبت کرده و پس از فوتش، گوشی همراه وخودروی وی به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: باتداوم تحقیقات مشخص شدفردی از طریق سامانه درخواست اسنپ کرده و پس از سوار شدن، راننده را بیهوش کرده، سپس گوشی همراه و خودروی وی را به سرقت برده و علت فوت مشکوک راننده اسنپ نیز بیهوشی بوده است. با به‌دست آمدن اطلاعات موثق وانجام اقدامات فنی، محل اختفای قاتل در ملارد مورد شناسایی قرار گرفته و در عملیاتی غافلگیرانه، قاتل دستگیر شد.

سرهنگ نورمحمدی اعلام کرد: قاتل پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیسی، علاوه بر اعتراف به یک فقره قتل، به ۱۶فقره سرقت به روش بیهوش کردن رانندگان اسنپ نیز اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با تاکید براین‌که تصویر قاتل وسارق دستگیر شده برابر دستور قضایی و جهت شناسایی شاکیان احتمالی منتشر می‌شود، به رانندگان ناوگان عمومی واینترنتی توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از پذیرفتن هرگونه موارد آشامیدنی و خوراکی از مسافران خودداری کنند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا