ورزش و نشاط

استقلال، خانه دوقلوهای فوتبالیست – تیتر اول

با حضور مهرداد محمدی و منتظر محمد، مهرداد محمدی و مصطفی محمد فوتبالیست‌هایی هستند که کیلومترها دورتر از تهران اخبار تیم آبی‌پوش را دنبال خواهند کرد.

پس از پیوستن منتظر محمد به استقلال مصطفی محمد که در زمان استراماچونی در آستانه حضور در استقلال قرار گرفته همراه او در باشگاه استقلال حاضر شد تا حامی برادر کوچکتر خود باشد.

همچنین زمزمه‌های حضور میلاد محمدی در ابتدای فصل شنیده می‌شد، اما او تصمیم گرفت فوتبال خود را در لیگ یونان ادامه دهد و در مصاحبه‌ و استوری‌های خود برای از برادر خود حمایت کرد و برای او و استقلال آرزوی موفقیت کرد.

منتظر محمد کاپیتان تیم ملی امید عراق امروز در حالی با استقلال قرارداد بست که ۴ سال قبل قرار بود برادرش، مصطفی، مدافع چپ باشگاه الزورا پیراهن استقلال را بپوشد. مصطفی دوسال از منتظر بزرگتر است و زمانی شانس پوشیدن پیراهن استقلال را داشت که ۲۰ سالش بود.

نکته جالب توجه حضور میلاد محمدی و مصطفی محمد، برادران بازیکنان استقلال، در پست دفاع چپ است که که شاید روزی آنها در کنار برادران خود فرصت بازی در استقلال را پیدا کنند.

۲۵۱۲۵۱

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا