اقتصادی

استان‌های شمالی همچنان رکوردار سفرهای نوروزی +جزییات

بر اساس آمار رسمی ، ترافیک میانی استان در محورهای حمل و نقل ملی روز گذشته به بیش از یک میلیون و 854 هزار وسیله نقلیه رسیده که در روز گذشته هفت درصد افزایش داشته است و استان های شمالی هنوز از این نظر سابقه دارند.

به گزارش تیتر اول ، طبق آماری که توسط سیستم حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت اطلاعات حمل و نقل جاده ای و جاده ای منتشر شده ، متوسط ​​ترافیک روزانه بین استان ها از ابتدای برنامه سفر نووروکا (10 مارس سال گذشته) تا دیروز (5 آوریل این سال) یک میلیون و 733 دستگاه 1976 وسیله نقلیه بوده است که 63٪ نسبت به نوروز سال گذشته و 18٪ کاهش نسبت به نوروز دو سال پیش افزایش داشته است. البته دیروز شاهد 1 854 690 وسیله نقلیه در جاده های عمومی بودیم که هفت درصد بیشتر از روز قبل ، 25 مارس است.

با نگاهی به آمار وسایل نقلیه ورودی و خروجی از استان های مختلف ، همچنین می توان دریافت که استان های گیلان ، مازندران ، اردبیل و گلستان تعداد سفرها را از 11 مارس سال گذشته تا 25 آوریل سال جاری به عنوان تعداد کل ثبت کرده اند. ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف از محورهای حمل و نقل خود به ترتیب 193٪ ، 146٪ ​​، 111٪ و 100٪ در مقایسه با مدت مشابه در نوروز سال گذشته افزایش یافته است. البته اگر این آمار را با نوروز در دو سال گذشته مقایسه کنیم که هیچ اطلاعاتی در مورد محدودیت ها و تاج وجود نداشت ، همین آمار کاهش ترافیک بین شهری را نشان می دهد که همه این موارد را می توان در جدول زیر مشاهده کرد. .

به عنوان مثال ، کل ورودی و خروجی استان گیلان طی دوره مورد بررسی یک میلیون و 509 هزار دستگاه خودرو بود که نسبت به مدت مشابه در نوروزا در سال 1398 و همین تعداد مازندران ، اردبیل و گلستان 10 درصد کاهش داشته است .٪ و 6٪ نسبت به نوروز در دو سال گذشته.

دیروز بزرگراه کرج – تهران در منطقه پل کلاک ، بزرگراه 25 کیلومتری تهران – کرج ، بزرگراه کرج – قزوین در منطقه گلشهر ، رفت و برگشت و بزرگراه تهران – ساوه – ساوه در باجه عوارض تهران شلوغ ترین بودند. این محورهای مواصلاتی همیشه خصوصاً در ایام تعطیل یکی از پرترددترین مسیرها و جاده های کشور هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا