جامعه

ارجاع متقاضیان دریافت وام ازدواج به شعب بانکی؛ ظرف ۱۵ روز

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بانک مرکزی موظف است حداکثر ظرف مدت 15 روز متقاضیان وام ازدواج را به شعب مربوطه هدایت کند.

به گزارش تیتر اول، وحید یامین پور وی در صفحه توئیتر خود با اشاره به جلسه امروز شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور درباره برخی از مصوبات این شورا نوشت: با توجه به اعتراضات فراوان متقاضیان وام ازدواج در خصوص مدت زمان طولانی و نامعلوم انتظار برای ارسال به شعب بانک ها. مرکز بانک موظف شد ظرف 15 روز متقاضیان را به شعب مربوطه اعزام ننماید.

وی همچنین در توییت دیگری ادامه داد: آیین‌نامه‌ای تصویب شد که بر اساس آن برای ارزان‌تر شدن مراسم ازدواج جوانان، کلیه نهادهای دولتی و نهادهای دولتی موظفند حداقل ۲۰ درصد از مراکز آموزشی و فرهنگی خود را شامل شوند. سالن ها، سالن ها و باشگاه های خود. برای جوانان مراسم ازدواج فراهم شود.

وی در توئیتی دیگر با بیان اینکه کمیته های حل و فصل ازدواج با سرپرستی استانداران و دبیری امور جوانان در سراسر کشور تشکیل شود و با جمع آوری ظرفیت مردم بر اجرای آیین نامه مذکور نظارت داشته باشند، افزود: امور جوانان باید در دیپلماسی عمومی با همکاری وزارت امور خارجه ایجاد مجمع جوانان (و سایر ظرفیت های مشابه) سازمان اکو اقدامات لازم را انجام داد.

اعزام متقاضیان وام ازدواج به شعب بانک;  ظرف 15 روز

اعزام متقاضیان وام ازدواج به شعب بانک;  ظرف 15 روز

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا