بین الملل

ابتلای جهانی به کرونا از ۶۹ میلیون نفر عبور کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین تیتر اول ، WorldDammeter تخمین می زند که تعداد مبتلایان به ویروس Covid 19 در کشورهای مختلف صبح روز پنجشنبه بیش از 69 میلیون نفر باشد.

در این مقاله 69،057،626 نفر در سراسر جهان به ویروس آلوده شده اند و 1،572،005 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

در مقابل ، 47،841،563 نفر از این بیماری بهبود یافته و سلامتی خود را بازیافته اند.

در همین حال ، ایالات متحده با 15 میلیون و 740 هزار نفر آلوده و 295 هزار نفر کشته شده در لیست کشورهای آلوده به ویروس کرونا است. به گفته رسانه های آمریکایی ، مقامات دولتی به جای تمرکز بر اوضاع وحشتناک کشور ، درگیر جنگ قدرت و اختلاف نظر بر سر نتایج انتخابات ریاست جمهوری هستند.

WorldDammeter گزارش داد ، روز گذشته 149000 مورد ویروس کرونا از همه ایالت های آمریکا گزارش شده است و احتمالاً تا پایان روز چهارشنبه (به وقت محلی) افزایش خواهد یافت. مرگ در سال 2019 طی یک روز گذشته گزارش شده است.

آمارها نشان می دهد که در ایالات متحده ، 80/22 درصد از کل افراد به این بیماری مبتلا هستند. پس از آن ، هند با حدود 14/14 درصد از کل افراد آلوده در جهان یعنی حدود نه میلیون و هفتصد هزار نفر در مکان دوم قرار دارد. پس از آنها برزیل با شش میلیون و ششصد هزار بیمار قرار دارد ، یعنی 9.68 درصد از کل بیماران.

در قاره آمریکای شمالی و مرکزی حدود هجده میلیون و دویست هزار نفر آلوده و تقریباً 436 هزار فوت وجود دارد و تقریباً نوزده میلیون مورد و 438 هزار مرگ در قاره اروپا وجود دارد.

آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده ، برای چندین روز هشدار داد که تعداد قربانیان اپیدمی ویروس کرونا در ایالات متحده به راحتی از 300000 نفر عبور می کند. (مشاهده بیشتر)

یکی از مهمترین شاخص های آمار شیوع بیماری کرونا افزایش تعداد موارد است. طبق مطالعات آماری ، ویروس کرونوویروس در طی سه یا چهار روز یک میلیون نفر را آلوده کرده است ، زیرا 14 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است و تعداد کل موارد امروز در سراسر جهان 69 میلیون نفر است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا