بهترین های کسب و کارعمومی

آیا سایبان چتری به راحتی قابل حمل است یا خیر

سایبان ساختمانی در حقیقت نوعی پوشش سقفی است که در محیط‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل از سایبان‌ها در دو مدل ثابت یا متحرک(جمع شونده) تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

برای نصب سایبان‌های ساختمانی، باید آن را به قسمت خارجی دیوار ساختمان وصل کرد. البته مدل‌هایی از سایبان نیز وجود دارد که خود مجهز به پایه‌های نگه‌دارنده هستند و نیازی به این نیست که دیگر سایبان‌ها را به دیوار متصل کنید. از انواع این سایبان‌ها می‌توان در حیاط ویلا، روی درب ورودی و پنجره‌ها، پارکینگ و خیلی جاهای دیگر استفاده کرد. این سازه‌ها می‌توانند حفاظ بسیار مناسبی در برابر نور خورشید و دیگر عوامل محیطی باشند.

به نظر شما آیا می‌توان سایبان پنجره را بعد نصب جابجا کرد؟ این امکان وجود دارد که سایبان را به مکان دیگری منتقل کنید؟ در این بخش برای پاسخ به این سوال اطلاعاتی به شما ارائه می‌دهیم.

همانطور که دریافتید سایبان پنجره مانند همه مدل‌های دیگر سایبان در دو نوع سایبان ثابت و سایبان متحرک تولید می‌شوند و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سایبان‌ها می‌توانند طبق نیاز و سلایق افراد با طراحی منحصر به فرد به صورت سفارشی نیز  در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها ساخته شود. سایبان پنجره ابزاری است که قابلیت حمل و نقل آسانی دارد و معمولا افرادی که از این محصول استفاده می کنند مشکلی با انتقال آن به محیط نصب ندارند.

حتی این امکان وجود دارد که مشتریان بعد از خرید سایبان آن را در محل نصب تحویل بگیرند. سایبان‌های ثابت پنجره بعد از نصب در محل مورد نظر دیگر قابل جابجایی نبوده و در مکان خود ثابت می‌مانند. اما سایبان‌های متحرک علاوه بر این‌که تنوع بیشتری نسبت به نوع ثابت دارند و دارای قابلیت باز و بسته شدن راحت  هستند. مزیت دیگری نیز دارند و آن مزیت قابلیت جدا شدن سایبان از محل نصب است. شما به راحتی می‌توانید سایبان متحرک خود را از محل نصب آن جدا کنید و به محیط دیگری انتقال دهید. البته اگر قصد استفاده از سایبان را در محیط جدیدی دارید این انتقال در صورتی مشکل‌ساز نیست که ابعاد سایبان با ابعاد محیط جدید نیز مطابقت داشته باشد.

بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که سایبان متحرک چه در نوع دستی و چه در نوع برقی دارای دوام کمتری نسبت به سایبان ثابت می‌باشد اما همانطور که قبلا اشاره کردیم کارایی راحت و تنوع بالا باعث شده این محصول مانند که طرفداران بسیار زیادی را در اکثر نقاط دنیا به خود اختصاص داده بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد و جذابیت خاصی برای آن‌ها داشته باشد. بدین ترتیب امروزه در معماری مدرن سایبان متحرک بسیار محبوب‌تر از سایبان ثابت می‌باشد.

سایبان ثابت چیست؟

در ابتدای مطلب گفتیم که به طور کلی سایبان‌های ساختمانی شامل دو دسته ثابت و متحرک می‌شوند. همان طور که از نامشان نیز پیداست، سایبان های ثابت قابلیت جابجایی ندارند و این نوع از سایبان معمولا به دیوار خارجی ساختمان متصل می‌شود. در برخی مواقع هم سایبان ثابت را روی یک قالب چوبی یا فلزی سوار می‌کنند و به صورت ثابت نگه می‌دارند. سایبان ثابت دارای مزیت‌هایی می‌باشد که عبارتند از اولین مزیت ان است که سایبان ثابت به شدت مقاوم و مستحکم هستند و با وزش باد و باران، اصلا از جای خود تکان نمی خورند. مزیت دیگر سایبان های ثابت هم این است که به خوبی از تابش نور خورشید به محیط زیر سایبان جلوگیری می‌کنند.

 سایبان‌های متحرک

امروزه سایبان‌های متحرک، یکی از جذاب‌ترین عناصر معماری مدرن به‌ شمار می‌روند. از سایبان‌های متحرک در محیط‌هایی مانند رستوران، پارکینگ، استخر ویلا نیز استفاده کرد. با استفاده از این مدل سایبان در هر زمانی می‌توانید با باز کردن آن از تابش نور آفتاب لذت ببرید یا در صورت احتیاج به سایه سایبان را ببندید و از سایه ایجاد شده نهایت استفاده را داشته باشید.

در چنین شرایطی تنها با فشار دادن دکمه ریموت کنترل یا یک کلید امکان این را دارید که سایبان را باز و بسته کنید. البته مدل دیگری از سایبان متحرک وجود دارد که ارزان ‌قیمت‌تر بوده و به صورت دستی با حرکت یک اهرم و نیروی دست باز و بسته می‌شود. در میان سایبان‌های متحرک نوع برقی به دلیل سهولت استفاده از آن دارای طرفداران بیشتری نسبت به نوع دستی می‌باشد. تمام مدل‌های سایبان موجود در بازار از نوع ثابت تا متحرک در هر مدلی توسط سازندگان نامی چون تولید می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند.

سایبان پنجره یک پوشش ثانویه است که معمولا در بالای پنجره آن را به کار می‌برند و نام دیگر آن بارانگیر می‌باشد. استفاده از علاوه بر ایجاد زیبایی مزایای زیادی هم دارد. امروزه استفاده از سایبان یک نیاز ضروری در هر ساختمان به‌شمار می‌رود. بارانگیر با کاربردهای متنوع در محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده واقع می‌شود. استفاده از این سایان بیشتر در مناطقی از کشور که آب و هوای بارانی دارند رایج است. اما شما در هر جایی از کشور ساکن باشید حتما در فصل‌های پاییز، زمستان، و حتی در فصل بهار شاهد بارش برف یا باران هستید. پس استفاده از این محصول بسیار مفید می‌باشد. طراحی این سایبان در هر محیطی با محیط دیگر متفاوت است و با ابعاد مختلف، متناسب با هر محیط ساخته می‌شوند. به دلیل این‌که اندازه پنجره‌های هر ساختمان با ساختمان دیگر متفاوت است. بدین ترتیب ابعاد سایبان‌ها نیز بر اساس اندازه پنجره‌ها متغیر می‌باشد.

استفاده از سایبان پنجره در شرایط مختلف آب و هوایی

سایبان پنجره محصولی است که بدون محدودیت می‌توان از آن در اکثر نقاط کشور با آب و هوای مختلف استفاده کرد. قطعا شما به درستی می‌دانید که در کشور ما تنوع آب و هوایی زیاد است و دو نوع اقلیم غالب در کشور وجود دارد. در اقلیم سردسیر بارش برف و باران زیاد است اما در اقلیم دیگر تابش خورشید بسیار شدید است. افرادی که در هر کدام از این مناطق ساکن هستند می‌توانند دچار مشکلاتی باشند.

در مناطقی که بارش برف و باران بسیار زیاد بوده نفوذ رطوبت به داخل ساختمان عاملی اذیت کننده است. در این صورت باید تدابیری در نظر گرفته شود که از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کنید. به همین دلیل استفاده از سایبان برای درب و پنجره‌ها می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. وجود این محصول به راحتی جلوی نفوذ رطوبت باران و برف به داخل ساختمان را می‌گیرد.

همان‌طور که توضیح دادیم استفاده از سایبان پنجره فقط مخصوص مناطق پر‌باران نیست، این محصول در مناطق گرم و خشک نیز بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. این سازه در زمان‌هایی از سال که بارشی وجود ندارد عاملی برای حفاظت در مقابل تابش مستقیم نور خورشید به شمار می‌رود.

تابش شدید نور خورشید در اقلیم های گرم و خشک می‌تواند زمینه‌ساز آسیب‌های زیادی به وسایل داخل ساختمان باشد. تغییر رنگ و پوسیدگی وسایلی چون پرده، فرش و موکت از جمله آسیب های قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید می‌باشد. همچنین وجود این سایبان دمای داخلی محیط را تا حد زیادی کاهش داده و این امر باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای خنک کردن محیط می‌شود.

توضیحاتی در مورد سایبان چتری قابل حمل

سایبان چتری برای محافظت در شرایط آب و هوایی شدید مانند گرمای تابستان و همچنین هنگام بارش برف یا باران شدید استفاده می‌شوند. طیف گسترده‌ای از سایبان‌ها در سبک‌ها و طرح‌های مختلف موجود است. یک سایبان می‌تواند شما را از نور آفتاب محافظت کرده و اغلب برای ایجاد سایه، راحتی و از همه مهمتر مقابله با اشعه ماورابنفش استفاده می‌شود. بنابراین، مهم است که یک محصول قابل اعتماد پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند. ما با ارائه انواع کرکره و سایبان برقی اتوماتیک این راحتی را به شما ارائه می‌کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت سایبان چتری قابل حمل می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. همچنین جنس و ویژگی‌های این چترها نیز متفاوت بوده و دارای قیمت کاملا مقرون به صرفه‌ای هستند.

Is the umbrella easily portable or not

انواع سایبان چتری قابل حمل

چتر گلف

افرادی که گلف بازی می‌کنند سایبان‌های بزرگی دارند. چتر گلف دارای یک سایبان بزرگ و همچنین یک دسته بلند بوده که قابل جمع شدن است و پس از اتمام استفاده، در یک کیسه قابل نگهداری خواهدبود. شما همچنین می‌توانید از این شیدر برای نیازهای شخصی خود استفاده کنید.

چتر پاسیو

پاسیو یک قسمت نشیمن در فضای باز است. همچنین می‌توان سایبان‌ها را به صورت دائمی در این قسمت از خانه نصب کرد. از سایبان پاسیو می‌توان به عنوان سایبان پرندگان و انسان نیز استفاده نمود. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش از چترهای ساحلی استفاده می‌شود که به صندلی وصل می‌شوند تا نیفتند. این محصول یک چتر شفاف با سایبان صاف و پهن برای محافظت از کاربران بوده و شما می‌توانید از این سایه در هر محیطی استفاده کنید.

مزایای استفاده از سایبان چتری قابل حمل

این سازه‌ها تاریخچه طولانی دارند؛ زیرا در ابتدا توسط خانواده‌های سلطنتی استفاده می‌شد. بنابراین اگر یک قابل حمل در باغ یا خانه خود نصب کنید، در واقع سنت یک تاریخ غنی را ادامه می‌دهید. بهترین گزینه برای فرار از شرایط محیطی مانند باران، روزهای آفتابی، برف، باد شدید و بسیاری موارد دیگر استفاده از سایه بان است و نصب سایبان در فضای باز شما مزایای زیادی دارد.

به عنوان مثال، شما می‌توانید باغ خود را با کمک سازه‌های سایه‌دار مدرن و زیبا زیبا کنید. استفاده از چتر قابل حمل بهترین راه برای در سایه ماندن و محافظت از خود در برابر عوامل مضر محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، باران، برف و باد است و مطالعات نشان داده‌اند که سایبان‌ها 75 درصد از اشعه UV را مسدود می‌کنند.

هنگامی که یک آلاچیق با کیفیت خوب در باغ خود نصب می‌کنید، می‌توانید از آن به عنوان مکانی منحصر به فرد برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده نمایید؛ زیرا زیبایی طبیعی باغ و هوای تازه به این امر ارزش بیشتری می‌دهد. این طرح‌ها نقش زیادی در ظاهر بصری معماری دارند و طیف گسترده‌ای از اشکال و اندازه‌های این سایبان‌ها را در شرکت دریافت خواهید کرد. امروزه طرح‌های مربعی و مستطیلی در رستوران‌ها و کافه‌ها بسیار محبوب هستند، اما طرح‌های هشت ضلعی و دایره‌ای شکل ظاهری سنتی تری ایجاد می‌کنند و شما می‌توانید از اشکال و اندازه‌های مختلف انتخاب نمایید.

کاربردهای سایبان چتری

پزشکی و امنیتی

این سایبان‌ها در تجهیزات صنعتی و قابل اعتماد سیار برای موارد حیاتی هستند و در تریاژ اورژانس، بیمارستان، چادرهای پزشکی، کمک‌های اولیه در محل و … استفاده می‌شوند. تجهیزات سیار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عرض چند دقیقه راه‌اندازی شوند و در عین حال محافظت جدی در برابر عناصر برای بیماران یا متصدیان ایجاد کنند.

خرده فروشی و خدمات

چادرهای سایبان حرفه‌ای با راه اندازی سریع برای فروش محصولات و خدمات شما عالی هستند و امروزه فروش زیادی دارد.

استفاده  شخصی

شما می‌توانید باغ، پاسیو یا استخر خود را با یک سایبان قابل حمل که دوام بالایی دارد، مدرن کنید.

رستوران

امروزه از سایبان‌ها در رستوران‌ها و مراکز تفریحی نیز استفاده می‌شود.

سایر مکان‌های مناسب برای نصب سایبان چتری عبارتند از:

  • در ویلا و جنب استخر
  • در بالکن خانه‌ها
  • استفاده در فضاهای نمایشگاهی
  • فضای باز رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید
  • مراکز تفریحی مانند هتل‌ها، شهربازی‌ها و پارک‌ها
  • در روف گاردن خانه‌ها
  • راهنمای هتل‌ها، رستوران‌ها و نیروهای امنیتی
  • در مناطق توریستی موقت

وزن سبک و حمل آسان سایبان چتری

یکی از دلایلی که پیشنهاد ما به شما خرید چتر آفتابی است، وزن سبک محصول و سهولت حمل آن خواهدبود. در ساخت سایبان چتری از مواد مرغوب استفاده شده و همچنین برای پارچه چتری از بهترین مواد استفاده می‌شود که ضد آب و ضد شعله است؛ اما با این وجود سایبان شما سبک خواهد بود و بزرگترین مزیت سایبان چتری جابجایی آسان است شما می‌توانید سایبان خود را به هر کجا که بخواهید حرکت دهید. ممکن است تعجب کنید که چگونه می‌توان آن را جابجا کرد؟ در قسمت زیر پایه سایبان چتر بسته به نیاز شما چرخ‌هایی وجود دارد که به کمک آن جابجا خواهدشد.

 

دکمه بازگشت به بالا