بین الملل

آمریکا: کمک نظامی به تل‌آویو را کاهش نداده یا متوقف نخواهیم کرد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: پس از تصویب اولین بند طرح کابینه بنیامین نتانیاهو در کنست، کمک نظامی به تل‌آویو را کاهش نداده و یا متوقف نخواهیم کرد.

به گزارش تیتر اول، به نقل از رویترز، پس از تصویب اولین لایحه طرح تغییرات قضایی کابینه راست افراطی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در جهت تضعیف قوه قضائیه این رژیم است و به گفته منتقدان استقلال دستگاه قضا را به خطر می‌اندازد، وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که آمریکا، کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی را کاهش نداده یا متوقف نخواهد کرد.

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: “هیچ کاهش یا تعلیقی در کمک‌های نظامی وجود نخواهد داشت زیرا تعهد ما به اسرائیل و امنیت آن تزلزل ناپذیر است.”

در این راستا روزنامه نیویورک تایمز در مقاله‌ای با تاکید بر اینکه زمان توقف کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی فرا رسیده، از واشنگتن خواست کمک‌های سالانه‌اش به این رژیم را به صورت تدریجی متوقف کند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا