جامعه

آتش‌سوزی گسترده یک انبار پلاستیک در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک انبار نگهداری از مواد پلاستیکی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تیتر اول، در این باره گفت: در ساعت ۱۹:۲۷ عصر امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ نگهداری از مواد پلاستیکی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی، خودروی حامل کف و … به محل حادثه واقع در خیابان فدائیان اسلام، بعد از بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

وی با بیان اینکه اولین گروه از آتش‌نشانان حدود پنج دقیقه بعد از اعلام وقوع حادثه، در محل حاضر شدند، اظهارکرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار به مساحت حدود ۱۲۰۰ مترمربع رخ داده است و داخل آن مملو از مواد پلاستیکی و قابل اشتعال مانند شیلنگ، لوله، لاستیک و … بود. همچنین در مجاورت این انبار نیز چندین انبار دیگر قرار داشت که احتمال سرایت شعله‌های آتش به این اماکن نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای خاموش کردن آتش را آغاز کردند، گفت: مدتی بعد عوامل آتش‌نشانی موفق به مهار شعله‌های آتش شده و از سرایت آن به اماکن دیگر نیز جلوگیری کردند. در حال حاضر نیز شعله‌های آتش تقریبا خاموش شده و از خطر سرایت آن به اماکن دیگر به طورکامل جلوگیری شده است.

ملکی با بیان اینکه پس از اطفاء کامل حریق، عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود آغاز می‌شود، گفت: تا به این لحظه این حادثه هیچ مورد مصدوم و فوتی نداشت. البته عوامل اورژانس نیز در محل حضور داشته و ممکن است موارد جزئی آسیب دیدگی به آنان ارجاع شده باشد.

به گفته وی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در محل حضور داشته و بر عملیات اطفاء نظارت داشت.

آتش‌سوزی گسترده یک انبار پلاستیک در جنوب تهران

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا