استان ها

2100 میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده میان شهرداری و دهیاریهای استان قزوین توزیع شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، خوانساریان دادستان انتظامی مالیاتی، خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، نادری مدیرکل گمرک استان، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و جمعی از مدیران استان ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جذدید امور مالیاتی استان قزوین منصوب شد.  

عزیزالله عباسپور در این مراسم با ارائه گزارشی از موفقیت ها و اقدامات مهم انجام شده اظهارداشت: در دو سال مدیریت در استان تجربه خوبی بود و با تلاش همکاران توانستیم به موفقیت های خوبی رسیدیم.

وی بیان کرد: دو سال متوالی در جشنواره شهید رجایی اول شدیم و ۱۵۰۰ قرار مالیاتی و امسال ۱۰۰۰ مورد انجام شده و ۲۰ نیروی شرکتی جذب شد.

عباسپور یادآورشد: کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجائی طی دو سال متوالی در دولت سیزدهم، کسب رتبه اول در آموزش و توانمند سازی کارکنان، کسب رتبه اول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در ارزیابی عملکرد هفته دولت در سال ۱۴۰۲ و سومین و چهارمین جشنواره فرهنگ سازی مالیاتی در سال ۱۴۰۱ از مهمترین موفقیتهاست.

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان قزوین یادآورشد: در راستای تکریم ارباب رجوع با احداث ساختمانهای جدید و نوسازی بناهای قدیمی اقدام کردیم که افتتاح و بهره برداری ساختمان تاکستان، آبیک و اقبالیه، رشد 71 درصدی و تحقق 108 درصدی درآمدی مالیاتی نسبت به میزان مصوب آن در سال گذشته از کارهای انجام شده است.

پرداخت 2100 میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری ها

عباسپور یادآورشد: واریز بیش از2100 میلیارد تومان عوارض پرداختی موضوع مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان، با رشد 114 درصدی در سال گذشته و شناسایی بیش از 28 هزار مودی جدید مالیاتی در دو سال گذشته دریافت بیش از 10 هزار اظهار نامه مالیاتی جدید برای عملکرد امسال از اقدامات این اداره است.

این مدیر اظهارداشت: طراحی و تولید اپلیکیشن قانون پایانه های فروشگاهی، رادیو مالیات و کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی و ساخت و ساز، تکمیل ساختمان در داخل مرکز از کارهای مهم این اداره است.

عباسپور گفت: کلنگ زنی ساختمان مالیات آبگرم  و اجرای پروژه مرکز داده و بازسازی سالن آمفی تئاتر و نصب بایگانی ریلی و گیتهای ورودی از دیگر اقدامات انجام شده است.

درادامه ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع بعنوان سرپرست امور مالیاتی استان قزوین معرفی شد.

سید محمود موسوی صانع دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است و در سال ۱۳۷۸ بورسیه وزارت اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی بوده و چهار سال کارشناس ارشد مالیاتی، چهار سال رئیس گروه مالیاتی، چهار سال رئیس امور مالیاتی، یک سال عضو شورای عالی مالیاتی و در یک سال اخیر نیز دادیار مسئول انتظامی مالیاتی استان همدان بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا