حوادث

برون سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس +۱۰ / دستگیری دندانپزشک قلابی در گلوگاه

تیتر اول/مازندران رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از برون سپاری چهار خدمت پلیس پیشگیری، از هفده شهریور ماه سال جاری به دفاتر پلیس + ۱۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محسن جعفری”  در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه و به منظور کاهش مراجعات مردمی به کلانتری ها و پاسگاه‌ها و بهبود کیفیت ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، چهار خدمت پلیس پیشگیری به دفاتر پلیس +۱۰ استان واگذار شد.

وی افزود: چهار خدمت شامل گواهی تایید عکس، تحقیقات و اقدامات حوزه بیمه‌ها، فقدانی اسناد و مدارک و فقدانی تجهیزات الکترونیکی دارای کد IMEI و شماره سریال، از هفدهم شهریور ماه در دفاتر پلیس+ ۱۰  سراسر استان مازندران ارائه می‌شود.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: برای دریافت هریک از خدمات ذکر شده فوق بر اساس فرآیند قبلی، مراجعه کننده باید به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مراجعه می‌کرد ولی در فرآیند جدید، شخص درخواست خود را مبنی بر دریافت هر یک از این خدمات در پلیس +۱۰ ثبت شده و فرآیند گردش کار از طریق پیامک به فرد درخواست کننده خدمت ارائه می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان با اشاره به اهمیت برون سپاری خدمات مختلف حوزه پلیس پیشگیری گفت: این کار سبب کاهش مراجعات مردم به کلانتری و پاسگاه ها و به تبع آن ارتقا توان عملیاتی پلیس برای رسیدگی به سایر وظایف خود می‌شود.

دستگیری اراذل و اوباش و زندانی فراری در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت عمومی معروف در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت یگان امداد این شهرستان حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری که با مشاهده ماموران از محل متواری شده بود مشکوک شدند. ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف کردند.

 حسن زاده از دستگیری راننده خودرو در این عملیات خبر داد و اظهار کرد: متهم که دارای سابقه شرارت، ناامنی، فرار از زندان و از اراذل و اوباش سطح یک این شهرستان بوده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان این که نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تلاش برای تامین نظم و امنیت شهروندان هستند و هرگز اجازه جولان به اراذل و اوباش و مخلا نظم و امنیت عمومی را نخواهند داد از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان زورگیر در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۲ فقره زورگیری از نوجوانان در ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی زورگیری از ۲ نوجوان  و سرقت اموال آنان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهمان را که با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی همراه و اموال آنان کرده بودند شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری از کشف اموال سرقتی از متهمان و تحویل آن به مالباختکان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد که دارای سابقه سرقت و زورگیری در شهرستان ساری نیز بوده‌اند ضمن اعتراف به زورگیری از این دو نوجوان، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در خاتمه با توصیه شهروندان به رعایت هشدارهای انتظامی و خودداری از به همراه داشتن اشیاء قیمتی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: پلیس در برخورد با جرائم و هر اقدامی که موجب ایجاد نگرانی در مردم شود از هیچگونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد و با افرادی هم که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دندانپزشک قلابی در گلوگاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری دندانپزشک قلابی زن در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود کلوانی” با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که زنی ۴۶ ساله بدون داشتن مدرک دندانپزشکی اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را که بدون داشتن مدارک پزشکی اقدام به فعالیت‌های پزشکی شامل دندانسازی، دندانپزشکی و ارتودنسی در منزل خود می‌کرد شناسایی کردند.

سرهنگ کلوانی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی متهم دستگیر و ضمن توقیف تجهیزات دندانپزشکی متعلق به متهم، محل فعالیت این پزشک قلابی نیز پلمب شد.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد از شهروندان خواست: از مراجعه به این گونه مراکز که علاوه بر عدم رعایت بهداشت و استاندادردهای لازم می توانند باعث بروز خطرات جبران ناپذیری برای مراجعه کنندگان شوند خودداری کنند .

عامل نزاع و درگیری در خیابان مدرس بابل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری و بازداشت عامل نزاع و درگیری در خیابان مدرس بابل با حضور به موقع ماموران یگان امداد خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در  پی اقدام به قمه کشی، شرارت و عرض اندام فردی در خیابان مدرس، بلافاصله ماموران یگان امداد به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: متهم که ضمن انسداد خیابان منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران و با شلیک گلوله به قسمت پا زمینگیر شد.

سرهنگ شالیکار با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، به اراذل و اوباش و هنجار شکنان هشدار داد: امنیت خط قرمز پلیس بوده و پلیس در این زمینه با کسی تعارف نخواهد داشت.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا