استان ها

شلیک آرپی جی زیر باران/برد برزیلی ها و شکست تبریزی ها در آبادان

به گزارش خبرنگار تیتر اول نه آبادانتیم فوتبال صنعت روغن آبادان ها امشب شنبه (14.00.14) از هفته هفدهم سوپر لیگ ها بیست و یک فوتبال باشگاه های کشور در زمین خود میزبان تراکتورسازی بودند که در نهایت توانستند با یک گل مهمان تبریزی خود را شکست دهند.

تیم صنعت نفت آبادان او در 16 بازی قبلی 6 برد، 4 تساوی، 6 باخت و 22 امتیاز کسب کرده بود و برای جبران شکست مقابل تراکتورسازی در خانه به دنبال پیروزی بود.

در نیمه اول بازی با وجود تلاش دو تیم به ویژه طلایی آبادان، توپی از خط دروازه عبور نکرد و هر دو تیم 45 دقیقه ابتدایی را بدون گل به پایان رساندند.

نیمه دوم این دیدار با رقابت فعالتر صنعت نفت آغاز و ادامه یافت. درست چهار دقیقه بعد از ورود کاپیتان نفت، اولین گل در این دیدار به ثمر رسید. در دقیقه 85، مهدی مامی زاده از تیم Talibu Rikani در بیرون از محوطه جریمه به طرز چشمگیری سقوط کرد، اما داور فریب نمیخوره و او رو با یک کارت زرد جریمه میکنه. کاپیتان ریکانی ملقب به RPG Woman ثبت نام شد و صنعت نفت با نتیجه یک بر صفر پیش افتاد. توپ از خط دروازه عبور نکرد و شاگردان علیرز منصوریانا توانستند با پیروزی خانگی بازی باخت را انجام دهند.

علیرضا منصوریان در این دیدار فرزینس گروسیان، حسین ساکی (28 امیرحسین فرهادی)، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری (90 مهدی حنفی)، سید فخر تهامی، حسن بیت قوسین‌سعیدس (8) و رضا جبیره پار رقابت با تبریز انتخاب کرده بود.

همچنین Zavanmirs Soldo درباره رویا با نفتی ها، محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، آرش قادری، سعید ایرانخواه، عبدالله ناصری (89 نادری محمدی)، محمد قنبری، اکبر ایمانی، علی نجفی (89 علی دثی)، علی دثی واسعی، مهدی میانی. (۶۱ محمد بلبلی) و محمد عباس زاده.

اشکان خورشیدی با کمک فرهادا مروجی، حامده صفایی و جواد رحیم زاده قضاوت این دیدار را برعهده داشت و ابوطالب طاهریان زیر نظر او قرار داشت.

آرش قادری (66) و سعید ایرانخواه (84) از تراکتور و قاضی با کارت زرد، عباسو بوآذر 80 ساله صنعت نفت آبادان را محکوم کرد.

یک تیم صنعت روغن آبادان ها در حال حاضر با 25 امتیاز و یک پله برای رده هفتم و تراکتور با 14 امتیاز و یک پله برای رده سیزدهم. سوپر لیگ بیست و یکم است./ انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا