استان ها

تقویت ورزش‌های همگانی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز ، حجت الاسلام فرج الله براتی در اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه اسلامی اسلام آزاد اسلام با حضور مسئولان و سران تربیت بدنی دانشگاه اسلامی اهواز ، با بیان اینکه شورای تخصصی ورزش بازوی مهمی است گفت: کیفیت در خوزستان و خواستار جدی گرفتن این شورا شد.

وی ورزش و توجه به سلامت جسمی را از نکات برجسته دین مبین اسلام برشمرد و ادامه داد: تمرکز بر ورزش می تواند باعث افزایش امید به زندگی و سلامت عمومی جامعه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه ارزشمندی است و ارتقا its آن وظیفه فعلی ما در همه زمینه ها است.

آقای براتی با تأکید بر اینکه ، در عصر کنونی ، وابستگی به دانشگاه آزاد اسلامی و وابستگی آن به تحصیل دانشجویان رو به کاهش است ، خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات ورزشی ویژه این دانشگاه ، علاوه بر تقویت ورزش های همگانی ، می تواند سرمایه گذاری خوبی را نیز به دنبال داشته باشد.

این برنامه برای تقویت ورزش دانشگاهی و جذب سرمایه ورزشی در نظر گرفته شده است

وی از اعضای شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا از فضا ، مدیریت هزینه ، مسابقات حرفه ای ، درآمدزایی و برنامه های ورزشی خلاقانه به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

گودر شاطری ، نایب رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ، با ارائه گزارش وضعیت دفاتر تربیت بدنی و تیم های ورزشی در این استان ، گفت: بهترین راه برای بهبود امکانات ، امکانات ورزشی بهبود یافته و تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی است. و کیفیت ورزش در این استان را بخوانید.

وی افزود: برنامه ریزی مناسب برای تقویت ورزش دانشگاهی و جذب منابع ورزشی که با راه اندازی شورای تخصصی ورزش سریعتر انجام می شود ، انجام شده است.

بابک داوودی ، دبیر شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در خوستان نیز توضیحاتی درباره وظایف و اختیارات شورای تخصصی مطابق با قوانین این دانشگاه ارائه داد.

در پایان جلسه ، آكیرس سعیدی فرس ، مهران تقی پور ، مهدی دلاوران ، علیرضا جلیل پور ، مصطفی خدادوست ، سید احمد علوی و سعید تنور ساز به عنوان اعضای شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در خوستان انتخاب شدند.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا