ورزش و نشاط

سقف آرزوهای فوتبال‌مان پایین آمده است/ جای عنایتی بودم پیشنهاد امید را قبول نمی‌کردم

رجبی: سقف آرزوهای فوتبال‌مان پایین آمده است/ جای عنایتی بودم پیشنهاد امید را قبول نمی‌کردم

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط نیمکت این تیم و انتخاب قلعه‌نویی برای تیم ملی به صحبت پرداخت.

رضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تیتر اول، در خصوص وضعیت نیمکت استقلال گفت: به هر حال سیاستی است که هر سال درباره استقلال وجود دارد. سال‌های زیادی است که امکانات برای پرسپولیس وجود دارد و به نظر من هم اشکالی ندارد اما برای استقلال هم باید باشد. اگر رئیس مجمع یکی است و هر دو تیم طرفدار دارند چرا اوضاع هر سال اینگونه است که تغییرات در استقلال ایجاد می‌شود.

وی افزود: دودستگی پیشکسوتان صحت ندارد. نوع انتخاب کمیته فنی اشتباه است. باید رزومه کسانی که کار فنی انجام می‌دهند را بررسی کنیم. ۳۰ نفر را زیر نظر بگیریم تا ۵ نفر انتخاب شوند. نه اینکه مدیر، دوستانش را انخاب کند. اصلا انتخاب مربی به این سادگی نیست. باید رزومه‌ها بررسی شود و تحلیل کنند که استقلال نیاز به چه سبک فوتبالی دارد. اعضای کمیته فنی باید این مسائل را تحلیل کننند و خودشان هم به فوتبال روز اشراف داشته باشند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: خسرو حیدری جوان بااخلاق است. به او گفتم اگر می‌خواهد مثل قلعه‌نویی کار کند از جایی پایین‌تر شروع کند. او کمک خود را برای استقلال انجام داد اما نیاز بود بهتر باشد. باید ساپینتو را کنترل می‌کرد. به هر حال حواشی لب خط به تیم هم منتقل می‌شد. این مساله در حالی بود که بازیکن‌های بسیرا خوبی داتیم و از لحظا فنی خوب بودیم.

وی درباره انتخاب قلعه‌نویی برای تیم ملی عنوان کرد: قلعه نویی زمان کمی ندارد. ضعیف بودن رقبا؟ به هر حال سقف آرزوهای فوتبال‌مان پایین آمده. قلعه‌نویی باید خیلی زودتر ۲۲ نفر نهایی خود برای جام ملت‌ها را انتخاب کند. او هر جا هست سعی دارد مربی‌سازی هم کند. اگر قلعه‌نویی نتیجه نگیرد تبر به دست‌ها آماده‌اند تا او را تخریب کنند. او از زمان حضور در پایه‌ها زحمت کشیده و امیدوارم حمایت شود.

رجبی در پایان در مورد حضور عنایتی در تیم امید اظهار داشت: اگر جای رضاعنایتی بودم قبول نمی‌کردم. هر یک سال سنی در جوان‌ها یک نوع برخورد می‌خواهد. او کار پایه نکرده. تنها حسن او تعامل با دیگر کادرها است اما به طور کلی من اگر بودم قبول نمی‌کردم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا