عمومی

نماهنگ کلاس زندگی در بوشهر رونمایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر یکشنبه در این آئین ضمن تقدیر از عوامل ساخت این نماهنگ فاخر در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی بوشهر اظهار داشت: حضور در محفل نورانی و معنوی شهدا سعادت می‌خواهد که این مهم امروز نصیب حاضرین در این محفل شده و حضور گرم خانواده‌های شهدای دانشجو معلم را در این محفل گرامی می‌داریم.

رضا درویشی گفت: آنچه که امروز در ایران اسلامی داریم به برکت خون شهدا (که بهترین سرمایه آنها بود)، است و این ثمره ارزشمند باعث تداوم نظام و انقلاب شده و ما مدیون شهدا و جانفشانی آنها در طول انقلاب اسلامی هستیم.

درویشی خاطرنشان ساخت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۳۲ شهید دانشجو معلم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ ۵ نفر از این شهدای دانشجو معلم نیز ساکن استان‌های دیگر بوده‌اند که محل تحصیل آنها دانشگاه ما بوده است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تا همواره در مسیر شهدا گام برداریم، ادامه داد: نسل امروز ما به ویژه دانشجو معلمان ما اگر بتوانند شهدای انقلاب اسلامی را الگو قرار دهند قطعاً دچار چالش و بحرانی در زندگی نخواهند شد.

درویشی تصریح کرد: امروز نیز جوانان دانشجو معلم ما در مسیر شهدا در حرکت هستند و بسیج دانشجویی ما فعالانه و با نشاط در این مسیر گام برمی دارد و نشانگر این مهم نیز همین تهیه و اجرای نماهنگ فاخر کلاس زندگی توسط دانشجو معلمان ما در کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو معلم بسیج دانشجویی است.

نماهنگ کلاس زندگی در بوشهر رونمایی شد

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه کتاب شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را در دست تألیف داریم که این کار ارزشمند مایه افتخار همه ما در دانشگاه است.

در این آئین با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر، معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی از نماهنگ کلاس زندگی کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای نخستین بار در میان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور رونمایی شد و از تعدادی از خانواده‌های شهدای دانشجو معلم و عوامل اجرایی ساخت این نماهنگ تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا