استان ها

راه اندازی سامانه سوت زنی با هدف شفافیت عملکرد مدیران در کهریزک

راه اندازی سامانه سوت زنی با هدف شفافیت عملکرد مدیران در کهریزک

علی کلهر در جمع خبرنگاران گفت: سامانه سوت زنی با هدف شفافیت عملکرد مدیران در کهریزک راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از تهران،  علی کلهر گفت: عدالت مهمترین شاخصه شهر کهریزک در اجرای پروژه های عمرانی است و سعی کردیم در ۲ سال گذشته کلیه نقاط شهر را یکسان ببینیم.

او گفت:  هرسال بنا گذاشتیم که بخشی از مناطق صنعتی را زیرسازی و آسفالت کنیم چون انفصال خیابان‌ها در بخش های صنعتی بالاست و در ماه‌های پیش‌رو همین روند ادامه خواهد داشت

وی گفت: رها کردن سگ ها بی صاحب و ولگرد در منطقه از سوی شهرداری تهران بی اخلاقی محض می باشد و  مدیریت شهری کهریزک باید تاوان بی کفایتی و عدم مدیریت ها را بدهیم و به شهروندان نیز پاسخگوی کم کارهای مدیران را بدهیم.

کلهر عنوان کرد: صبر و تحمل مردم شهر کهریزک لب ریز شده است و این حق مردم این شهر است که در رفاه و آسایش زندگی کنند.

شهردار کهریزک مطرح کرد: شهرداری تهران با انتشار بوی گاز و دپوی زباله ها در آرادکوه، فضای سبز شهر کهریزک را از بین برده است.

علی کلهر با تشریح عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف گفت: با توجه به وجود پروژه های نیمه تمام شهری در کهریزک، شروع پروژه شاخص برای شهر جایز نبود لکن با مطالعه وضعیت موجود و با تامین اعتبارات لازم امسال شاهد کلنگ زنی چندین پروژه شاخص در زمینه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و زیبا سازی در سطح شهر خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به پراکندگی و گسستگی محلات در کهریزک رعایت عدالت نیز در اجرای طرح های مذکور مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم به زودی شاهد اجرایی شدن این طرح ها باشیم.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا