فرهنگ و هنر

شکری: تبیین جایگاه خانواده شهدا ضرورت دارد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر جهاد تبیین را هم برای خانواده‌های شهدا و هم مردم دست‌مایه کارهای خود قرار ندهیم، دشمن در این جنگ تبلیغاتی و روانی پیروز می‌شود.

به گزارش تیتر اول، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کرد: همسران شهدا و ایثارگران سهم فراوانی در شکوفایی انقلاب اسلامی دارند. این عزیزان با تحمل سختی‌ها و صبوری‌های فراوان چرخ زندگی را چرخاندند و مدیریت کردند. شما همسران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با توکل به خداوند متعال تمامی سختی‌ها و مشکلات را به گونه‌ای حل خواهید کرد که البته یک شخص عادی توان انجام آن را ندارد زیرا شهدا همیشه همراه شما هستند و حضورشان در زندگی نمایان است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در این سفر چند روزه به استان بوشهر نشست‌هایی با خانواده‌های معظم شهیدان، نخبگان این خانواده‌ها، پدران و مادران، همسران و فرزندان شهیدان و ایثارگران خواهیم داشت تا در ارتباطی رودررو هم سلام رهبر معظم انقلاب را به آنان برسانیم و هم سخنان و درخواست‌های آنان را بشنویم و برای رفع آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در این سفر حجت‌الاسلام بحرانی به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر معرفی شده است، افزود: امیدواریم با این انتصاب بتوان اهدافی که رهبر معظم انقلاب از بنیاد توقع دارند در استان بوشهر محقق کرد. آنچه ما دنبال آن هستیم این است که هم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در تراز بهترین نهاد و در خدمت افضل انسان‌ها باشند و هم خانواده‌های معظم شهدا در تراز انقلاب اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام‌ شکری گفت: ما در مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارهای معنوی و فرهنگی سطح بالا و افزایش معنویت، تقوا، بصیرت و روحیه انقلابی را دنبال می‌کنیم تا کار کسانی که از جان دنیایی خود گذشتند را تبیین کنیم و برای تحقق آرمان‌های آنان نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: شهیدان، جانبازان و ایثارگران ما اگر جان خود را در راه خدا ارزانی اسلام کردند که باید فداکاری‌های این عزیزان را بیان کرد و برای ایرانی آباد و آزاد که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور باشد اقدامات اساسی انجام شود. باید بتوانیم جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را که عزیزان خود را تقدیم کردند برای جامعه تبیین کنیم تا قدردان زحمات آنان باشند و جامعه سپاسگزاری واقعی از فرهنگ شهید و شهادت و خانواده آنان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما رسالت‌ ویژه‌ای داریم و باید روحیه ایثارگران در جبهه و جنگ را حفظ کنیم تا الگویی برای جامعه و مردم داشته باشیم زیرا اگر آنان این روحیه را به دلیل مشکلات جامعه در درون خود کم کنند راه مقاومت سست می‌شود. دشمن همه توان خود را گذاشته تا نیروهای وفادار و مردم را از انقلاب دور و جدا کند. فشارهای سنگینی که در بخش‌های گوناگون در فضای مجازی و حقیقی می‌آورد برای این است که جامعه را از انقلاب جدا کند.

حجت‌الاسلام‌ شکری یادآور شد: اگر جهاد تبیین را هم برای خانواده‌های شهدا و هم مردم دست‌مایه کارهای خود قرار ندهیم، دشمن در این جنگ تبلیغاتی و روانی پیروز می‌شود. دشمن همه توان خود را در این جنگ گذاشته و وظیفه تک‌تک ما این است که برای مقابله با آن، در کنار احترام به قوانین، با جهاد تبیین، اقناع مردم و سخت‌کوشی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به بوشهر در دیدار با فرزندان شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهدا، خانواده انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند. فرزندان شهدا و ایثارگران با تلاش، پشتکار و ایثارگری می‌توانند به مقام‌های عالی استانی و کشوری برسند و صد البته این امر را ثابت کردند و فرزندان شهدا و ایثارگران را در مراتب عالی کشور در قسمت‌های مهم دیده‌ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا