ورزش و نشاط

اقدامات قانونی باشگاه پرسپولیس در خصوص رعایت از کپی رایت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره باشگاه با اعلام اینکه یکی از محل‌های درآمدی باشگاه که سال‌ها هست مغفول مانده، موضوع کپی رایت است، در این خصوص به سایت باشگاه گفت: باشگاه اقدامات حقوقی و قضائی لازم در مقابل افراد و نهادهایی که به عرضه محصولات پرسپولیس (از جمله لباس هواداری) که با نام و لوگوی باشگاه اقدام می‌کنند را آغاز کرده است و در روز گذشته با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی، یکی از فروشگاه‌های منطقه منیریه محکوم و تمامی محصولات با نام باشگاه پرسپولیس در این فروشگاه ضبط گردید و این فروشگاه موظف شد جهت فروش محصولات با نام پرسپولیس، ابتدا از باشگاه مجوز دریافت کند. این اقدام برای سایر خاطیان نیز در دست اقدام است.

وی همچنین در خصوص پخش محتواهای صوتی و تصویری متعلق به باشگاه که توسط پلتفرم‌ها و سایت‌ها بدون کسب اجازه از باشگاه پخش می‌شود، بیان کرد: جلسات خوبی با مسؤولین «ساترا» داشته‌ایم و به زودی در این خصوص اقدامات حقوقی و قضائی توسط معاونت حقوقی باشگاه آغاز خواهد شد تا حق و حقوق باشگاه در موضوعات مالکیت فکری و کپی رایت، حفظ شود.

حدادی اضافه کرد: با هماهنگی مدیرعامل هفته آینده با سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی جلسه‌ای خواهیم داشت تا بتوانیم از این محل درآمدی که حق باشگاه است، مشخص و دریافت گردد.

عضو هیأت مدیره در خصوص طلب ۱۰۹ میلیارد تومانی باشگاه از وزارت ورزش و جوانان گفت: امور مربوط به این موضوع از سمت باشگاه کامل انجام شده و این طلب در سامانه مدیریت بدهی‌های دولت ثبت شده است و مسؤلین مربوطه باید زودتر منابع لازم جهت تسویه مبلغ ۱۰۹ میلیارد را اختصاص دهند.

او در پایان اعلام کرد در هر کدام از موضوعات فوق گزارشات تکمیلی در آینده به سهامداران و هواداران اعلام خواهد شد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا