حوادث

جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

صبح روز شنبه، ۲۵ آذر ماه در واحد تقطیر سه پالایشگاه شمالی اصفهان آتش‌سوزی رخ داد.

این آتش‌سوزی در یکی از واحد‌های تقطیر نفت خام پالایشگاه اصفهان رخ داد و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند. خوشبختانه این حادثه با همت نیرو‌های آتش‌نشانی پالایشگاه در کمترین زمان ممکن مهار شده است.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار تیتر اول، درباره آتش‌سوزی و دیده شدن دود غلیظ از سمت پالایشگاه نفت اصفهان، اظهار کرد: آتش‌سوزی در پالایشگاه اصفهان ساعت ۱۰ صبح امروز اعلام شد. در این حادثه، لوله‌های ورودی محدوده واحد تقطیر سه بنزین سازی پالایشگاه نفت اصفهان دچار آتش‌سوزی شد.

وی با تاکید بر اینکه آتش مهار شده، اما دود شدیدی منطقه را فرا گرفته و اوضاع تحت کنترل است، افزود: برای کنترل و مهار آتش در پالایشگاه ۲۵ تیم از آتش‌نشانان اصفهان، شاهین‌شهر و میمه و شهرک‌های صنعتی اطراف به محل حادثه اعزام شدند.

او بیان کرد: آتش‌نشانان در حال خنک‌سازی محل حادثه هستند و آتش به‌طور کامل اطفا شده است. علت وقوع حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد. عملیات مهار آتش حدود ۴۵ دقیقه طول کشید.

وی درباره مصدومان حادثه، توضیح داد: در حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه نفت اصفهان چهار نفر مصدوم شدند. یکی از مصدومان به‌دلیل سوختگی به بیمارستان اعزام شد و سه مصدوم دیگر در محل درمان سرپایی شدند. از این سه نفر، دو نفر آتش‌نشان بودند که دچار گازگرفتگی شدند و یک نفر هم از ناحیه پا دچار آسیب شد.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا