ورزش و نشاط

اوساکا برای دومین بار فاتح تنیس اپن آمریکا شد

تنیسور ژاپنی در فینال مسابقات “US Open” ویکتوریا آزارنکو را شکست داد و برای دومین بار قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش تیتر اول ، فینال تنیس بانوان بانوان بین صبح یکشنبه بین نائومی اوزاکا و ویکتوریا آزارنکا برگزار شد و شماره 9 جهان با بازگشت 2 بر یک حریف خود را شکست داد تا برای دومین بار در این رقابت ها قهرمانی را جشن بگیرد.

آزارنکا بازی را با قدرت آغاز کرد و در بازی اول توانست شکست بخورد و سپس نتیجه 2-0 به سود او رقم بخورد. اوساکا در بازی سوم پیروز شد. با این وجود اشتباهات مکرر وی و برتری آزارنکا منجر به از دست دادن بازی ها یکی پس از دیگری و از دست دادن ست اول در 5 دقیقه با نتیجه 5 بر 1 شد.

Azarenka در ادامه بر تساوی دوم خود ایستاد و تنیسور بلاروسی در دو بازی اول پیروز شد ، اما اوساکا با یک وقفه اوضاع را به سود خود تغییر داد و سپس 2-2 نتیجه را به دست آورد. آزارنکا در بازی پنجم به پیروزی رسید اما تنیسور ژاپنی بازی را دوباره مساوی کرد. بانوی رتبه جهانی که امیدوار به بازگشت بود ، در بازی بعدی پیروز شد و برای اولین بار در این بازی ، از حریف خود پیشی گرفت. برتری این تنیس باز ادامه داشت و نتیجه 5 بر 3 شد. در بازی نهم رقابت جالبی از دو تنیسور برگزار شد و پس از 10 دقیقه اوزاکا بود که آزارنکا را شکست داد و ست دوم را برد.

در ست نهایی هر دو تنیسور رقابت نزدیک داشتند تا اینکه اوساکا شکست و نتیجه 3 بر 1 به سود آنها رقم خورد. در بازی پنجم ، آزارنکا فرصت شکست و اختلاف را داشت اما با وجود برتری 40 بر صفر ، در نهایت بازی را واگذار کرد. اشتباهات تنیسور بلاروسی باعث شد تا او بهترین فرصت را برای جبران باخت از دست بدهد. در بازی ششم ، دو تنیسور رقابت جذابی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان تلاش های آزارنکا نتیجه داد و نتیجه 4 بر 2 شد. اوزاکا تنها یک بازی تا قهرمانی فاصله داشت و سرانجام با سختی توانست آخرین امتیاز و پیروزی را بدست آورد و سومین تورنمنت گرند اسلم را از آن خود کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا