جامعه

اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد

اسامی بالاترین نامزدهای 5 گروه آزمایشی در وب سایت سنجش آموزش ملی ارسال شد.

به گزارش تیتر اول ، در، درب گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی محمد پیام ثابتی از تهران ، محمد شایان شعبانی از رفسنجان ، محمد اسماعیلی از اراک ، پارسا نوروزی نژاد از سبزوار ، امیر مهدی میقانی از اراک ، ترانه خسرو جردی از مشهد ، محمدجواد احمدپور از اصفهان ، آمهاری از 1 تا 5 به ترتیب.

در، درب گروه تجربی علوم تجربی نیما ابوالحسنی از تبریز ، پارسا فتحی از اردبیل ، عرفان کاراپه از ترکمن ها ، آیناز مارالی از جلفا ، حسن قیم از اهواز ، آرین آور از تهران ، برید محمدی از سقز ، محمدحسن فلاحت از اهواز ، آوا فاضلی از اصفهان به ترتیب از یک تا 10 .

در، درب گروه آزمایشی علوم انسانی امیر مهدی ذوالفی از ابهارس ، جواد عبدیایی از شمیرانات ، محمدجواد مهدیان از شاهین شهر ، امیرحسین جلالی از یزد ، امیر محمد باقری از تهران ، حسین ملکی از نیشابور ، سحر محمدی از زنجان ، ردیف های گروه سید شاه از 1 تا 10.

در، درب گروه تجربی هنر همچنین در رتبه های 1 تا 5 سجاد سپرس فرندی از زنجان ، بهنود امیری از کرج ، پریا آلستی از تهران ، میسا شفیع پور فومنی از رشت و پروشا یوسف سیاهبندی از تهران قرار گرفتند.

همچنین امیرحسین زرندی از خوی ، سحر دورودگر از تربت حیدریه ، آرتین مطبری از تهران ، دانیال منتظری از اصفهان ، امیرحسین جعفرآبادی از تهران و سید محمد صادق سید هاشمیزی از کرج به ترتیب 1-5 هستند. گروه تجربی زبان به دست آمده.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا