ورزش و نشاط

ورزشگاه شهر قدس و تختی قابلیت میزبانی مسابقات لیگ برتر را دارند

جوادی: ورزشگاه شهر قدس و تختی قابلیت میزبانی مسابقات لیگ برتر را دارند

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: دو ورزشگاه شهر قدس و تختی قابلیت میزبانی مسابقات لیگ برتر را دارند.

علی جوادی در حاشیه نشست مدیران کل استان‌ها با سرپرست وزارت ورزش و جوانان در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تیتر اول اظهار کرد: استان تهران روزهای خوبی را پیش روی دارد در حال برگزاری بازی‌های المپیاد استعداد برتر در چهارمین دوره هستیم. این مسابقات به میزبانی 4 استان برگزار می‌شود که استان تهران بیشترین حجم و تعداد رشته‌ها را میزبانی می‌کند. امیدواریم بتوانیم زمینه ساز مناسبی برای معرفی و کشف استعدادهای برتر در حوزه ورزش به فدراسیون‌ها مختلف باشیم.

وی افزود: در هفته دولت افتتاح چندین پروژه ورزشی را داریم. اخیرا هم به اتفاق استاندار محترم، معاون محترم سیاسی اجتماعی و مدیر کل محترم دفتر بانوان خدمت مهندس هاشمی رسیدیم برنامه‌های استان تهران را تبیین و تشریح کردیم. حمایت‌های استانداری تهران و شخص مهندس هاشمی واقعا انگیزه خادمین مردم در اداره ورزش و جوانان تهران را دو برابر کرده است. باید تشکر کنم از زحمات دکتر سجادی که در مدت دو سالی که بودند هر آنچه که در توان داشتند برای توسعه و اعتلای حوزه ورزش  و جوانان در کشور به کار بستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درخصوص آخرین وضعیت ورزشگاه‌های شهر قدس و تختی هم گفت: ورزشگاه شهر قدس که اصلا برای اداره کل ورزش و جوانان نیست و ورزشگاه شهرداری است. ما جلساتی با شهرداری شهر قدس داشتیم که قرار شد هر چه سریعتر این ورزشگاه را آماه کنند تا قابلیت میزبانی مسابقات لیگ برتر را داشته باشد. ورزشگاه تختی هم استادیوم فوتبالش در دست داشت است، کاشت آن انجام شده و انشاالله با نگهداری که صورت می‌گیرد این فصل اضافه می‌شود به اماکنی که می تواند میزبانی مسابقات لیگ برتر را داشته باشد.

جوادی در پایان خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالیم از این اتحاد و همدلی که بیش از گذشته شکل گرفته است. با توجه به انتصاب جدیدی که رئیس محترم جمهور داشتند یک رویکرد و افزایش انگیزه را در بین فدراسیون‌ها، هیات‌های ورزشی و مدیران کل شاهد هستیم. با توجه به انتصاب صورت گرفته انگیزه همه ارکان ورزش افزایش پیدا کرده است، با این افزایش انگیزه نشانه‌های روزهای خوب در ورزش را می‌بینیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا