بهترین های کسب و کارعمومی

تفاوت جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 و 9174

جاروبرقی فیلیپس یکی از تولیدات پرفروش این کمپانی است که به دلیل بهره مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در واقع این وسیله بر اساس استاندارد‌های جهانی طراحی شده، به همین دلیل می‌توان گفت که یکی از وسایل محبوب در سراسر جهان به شمار می‌آید. بدون شک استفاده از تکنولوژی و فناوری بر اساس استاندارد‌ها شرایطی را فراهم نموده‌ایم کالای هلندی در دسته پرفروش‌ترین لوازم خانگی برقی قرار بگیرد.

بر اساس مطالب عنوان شده کمپانی فیلیپس با تولید انواع جاروبرقی در مدل‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع شرایطی را فراهم نموده تا افراد بتوانند با بررسی قابلیت‌های هر یک و بر اساس بودجه‌ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته‌اند یکی از مدل‌های خاص آن را خریداری کنند. در این میان دو عدد از مدل‌های پرفروش که امروز قصد دارید به بررسی عملکرد هر دو و مقایسه آن‌ها با هم بپردازیم. کیفیت جاروبرقی فیلیپس مدل 9174 و 9170 به گونه‌ای است که انتخاب را سخت می‌کند پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جاروبرقی فیلیپس ساخت کجاست؟ 

فیلیپس یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید کننده انواع لوازم خانگی در دنیا است که همه ‌ساله با تولید بخش عمده‌ای از تقاضای بازار، سهم زیادی از فروش و سود ناشی از آن را به خود اختصاص می‌دهد. این کمپانی بزرگ هلندی با بهره مندی از تجهیزات حرفه‌ای برای ساخت و استفاده از تکنسین‌های حرفه‌ای برای استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا همواره در حال ساخت مدل‌های جدید با قابلیت‌های چشمگیر‌تر است.

جاروبرقی فیلیپس یکی از تولیدات پرفروش این کمپانی است که در سال‌های اخیر بنا به فناوری‌های پیشرفته به عنوان یکی از محبوب‌ترین کالا‌های بازار اروپا، آمریکا و آسیا معرفی شده است. این جاروبرقی فیلیپس بر اساس جدید‌ترین فناوری‌ها و با کمک متریال با کیفیت طراحی و تولید شده و به همین دلیل از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است. موتور بسیار قوی، بدنیه‌ی مقاوم، لوله و خرطومی از جنس مرغوب و قدرت کشش بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله به شمار می‌آید.

معرفی جاروبرقی فیلیپس مدل 9170

یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی فیلیپس که با دستاورد‌های خارق العاده به دنیای لوازم خانگی عرضه و در مدت زمان کم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تولیدات معرفی شد. در طراحی و تولید این محصول از قطعات و تجهیزات اورجینال و اصل استفاده شده و می‌توانید از کیفیت و عملکرد آن نیز مطمئن باشید.  این محصول از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و همین ویژگی‌ها توانسته نظر مساعد مشتریان را کسب کند.

جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 از تجهیزاتی همچون موتور قدرتمند با توان مصرفی 2200 وات برخوردار است که سبب شده قدرت مکش آن به حداکثر میزان ممکن برسد، علاوه بر این در تولید تایر قطعات آن نیز از متریال با کیفیت استفاده شده است. به طور کلی این مدل از جاروبرقی‌های فیلیپس از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که شامل موارد زیر هستند:

فیلتر بهداشتی

با توجه به این که ممکن است گرد و غبار داخل کیسه وارد قسمت داخلی جاروبرقی و در نهایت موتور آن شود به همین منظور از یک فیلتر بهداشتی در این مدل استفاده شده که تمامی ذرات را به خود جذب و عمر جاروبرقی را افزایش می‌دهد.

فیلتر خروجی

جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 از مدل فیلتر خروجی HEPA ۱۳ بهرمند است که می‌تواند میزان حداکثر 99 درصد از گرد و غبار، موی انسان و حیوان و… را جذب کند.

کیسه با کیفیت

برای این بخش از کیسه‌های مرغوب با ظرفیت ۴ لیتر استفاده شده و در زمان خارج کردن به سادگی از محفظه‌ی تعبیه شده جدا می‌شود.

پارویی Tri-active

این پارویی از یک دریچه برای مکش ریز‌ترین ذرات بر روی فرش برخوردار است و با داشتن برس محکم لا به لای پرز‌های فرش را نیز جارو می‌کشد. از این پارویی در سطوح مختلف دیوار، مبل، گلیم و غیره نیر استفاده می‌شود. علاوه بر این برس‌های مویی بلند تعبیه شده امکان جمع کردن گوشه‌های دیوار و پایه‌ی مبل را نیز فراهم می‌کند به این ترتیب می‌توانید همیشه از داشتن یک خانه‌ی تمیز و مرتب لذت ببرید.

سیم جمع کن

این جاروبرقی از فناوری سیم جمع کن اتوماتیک بهره مند است و به این ترتیب می‌توانید با فشردن دکمه‌ی تعبیه شده سیم را بدون گره به صورت منظم جمع کنید.

لوله تلسکوپی

در طراحی این قسمت از جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ از فلز محکم و با کیفیت استفاده شده که در زمان باز و بسته شدن هیچگونه ساییدگی ایجاد نکند. این قسمت با داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع و گره‌های محکم امکان استفاده برای مکان‌های مختلف را فراهم می‌کند.

معرفی جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۴

این مدل نیز همانند مدل قبل از قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار است که در نهایت باعث افزایش سطح کیفیت و کارایی آن می‌شود. در واقع جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۴ جز اخرین مدل‌هایی است که توسط کمپانی فیلیپس طراحی و تولید می‌شود که همانند مدل فوق از تکنولوژی فیلتر بهداشتی، فیلتر خروجی، تکنولوژی سیم جمع کن خودکار و لوله تلسکوپی و خرطومی با کیفیت برخوردار است.

این جارو برقی با کیفیت رنگ قرمز را به انحصار خود در آورده و تنها با این رنگ شناخته می‌شود. کمپانی تولید کننده برای قسمت کیسه زباله آن از یک کیسه ۴ لایه با فیلتر بهداشتی استفاده نموده که در جایگاه کشویی به راحتی جای می‌گیرد.

تفاوت جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ و ۹۱۷۴

با توجه به موارد عنوان شده به عنوان معرفی این دو از آخرین مدل جاروبرقی فیلیپس به طور کاملا تفاوت بین آن‌ها مشهود است که اصلی‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

همانطور که عنوان شد رنگ‌ها یکی از شاخص‌های اصلی در شماره‌گذاری بین مدل‌ها هستند، به بیان دیگر برخی مدل‌ها منحصرا با یک رنگ تولید می‌شوند. با این تفاسیر جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ تنها با رنگ آبی و جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۴ فقط به رنگ قرمز در بازار وجود دارد در غیر این صورت باید به اصالت کالا شک کرد.

دیگر تفاوت مشهود بین این دو مدل در طراحی نازل هاست و در جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۴ شما می‌توانید از مزیت یک نازل اضافه که مخصوص مکش موی انسان و حیوان است بهرمند شوید، این نازل برای مک بر روی مبل، فرش و گلیم طراحی شده اما استحکام و کیفیت آن به گونه‌ای است که می‌توانید برای پاک کردن سطوح دیگر نیز از آن استفاده کنید.

قیمت جاروبرقی فیلیپس

بر اساس موارد مذکور قیمت جاروبرقی فیلیپس اصل هلند با توجه مدل‌های متنوع آن متغیر است، در واقع این کمپانی برای تولیدات خود دسته‌بندی‌های خاصی را اعمال نموده که شامل تکنولوژی‌های ثابت و متغیر هستند. در واقع در کلیه‌ی مدل‌های تولید شده این کمپانی برخی قابلیت‌ها به صورت مشترک وجود دارند اما برخی تکنولوژی و امکانات برای هر مدل منحصرا استفاده شده و به همین دلیل قیمت جاروبرقی فیلیپس متفاوت است.

در زمان خرید جاروبرقی فیلیپس اصل لهستان نیز باید به نکات مذکور دقت کنید، البته دقت داشته باشید که در برخی موارد ممکن است این تولیدات با نام و نشان فیک به بازار عرضه شود و همین امر اعتماد مشتریان را از بین می‌برد. برای پیشگیری از چنین رویدادی پیشنهاد می‌کنیم برای خرید جاروبرقی فیلیپس و یا هر یکی از تولیدات کمپانی فیلیپس تحت نظارت لهستان و هلند به نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه کنید.

نتیجه گیری

بر اساس تفاوت‌های اعلام شده بین دو مدل جاروبرقی فیلیپس می‌توانید با توجه به تکنولوژی‌های موجود یکی از مدل‌ها را خریداری نمایید. البته برای خرید بهتر است به نمایندگی فیلیپس در تهران مراجعه کنید. این نمایندگی معتبر به صورت مستقیم با کمپانی در ارتباط است و می‌توانید جارو برقی فیلیپس اصلی را با اطمینان از اورجینال بودن تهیه نمایید.

 

https://dominokala.com/product-category/washing-cleaning-appliances/

دکمه بازگشت به بالا