اقتصادی

فردا، آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است، گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

مهدی موحدی بکنظر در گفت‌وگو با تیتر اول، درمورد تعداد مودیانی که نسبت به تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰  اقدام کرده‌اند، توضیح داد: تا ظهر ششم تیرماه حدود یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۹۱۴ مودی مالیاتی از طریق سامانه به تسلیم اظهارنامه خود پرداختند. تعداد مودیانی که به تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ پرداختند نیز حدود سه میلیون و ۶۷۲ هزار و ۷۴۹ نفر است. بنابراین به طور کلی بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مودی از طریق تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ به تعیین تکلیف مالیات سال گذشته خود پرداختند.

وی افزود: مهلت تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ امسال ۱۰ روز و سال گذشته یک ماه تمدید شد. با این وجود سال گذشته کلا چهار میلیون و ۴۵۰ هزار مودی به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند که از این تعداد حدود سه میلیون و ۸۸ هزار نفر نسبت به تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کردند و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از طریق تسلیم اظهارنامه به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند.

به گفته موحدی بکنظر، این ارقام حاکی از رشدی ۱۰ درصدی است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا