استان ها

تزریق ۹۰ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها و شهرداری‌ خرم‌دره

تیتر اول/زنجان فرماندار خرمدر گفت: امسال 90 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری شهرستان و دهیاری ها تزریق شده است.

فیاض محبی شب گذشته (28 آذرماه) در جلسه کمیته برنامه ریزی شهر خرمدر با اشاره به دهه آینده دهه مبارک فجر گفت: نباید به دنبال پروژه هایی باشیم که عملا ساخت آنها غیر ممکن است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 90 میلیارد تومان وام به دولت های محلی و دهیاری های شهرستان تزریق شده است، تاکید کرد: با توجه به تزریق این وام ها، برنامه ریزی دقیق برای رفع برخی گره های شهری و روستایی ضروری است. .

این مسئول با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام زیاد در شهرستان خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار مشکل اصلی بسیاری از این پروژه ها است اما در تلاش هستیم تا حد امکان این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

محبی بیان کرد: طبق سیاست هیئت برنامه ریزی و توسعه استان، الزامات شهرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام است و این امر نیازمند تلاش جدی دستگاه های اجرایی شهرستان است که باید پیگیری شود.

فرماندار خرمدره با تاکید بر اینکه راهبران پس از دریافت پروژه ها تکمیل پروژه ها را پیگیری کنند، اظهار داشت: گاهی شاهد هستیم برخی از مدیران پس از دریافت پروژه ها از پروژه خداحافظی می کنند و آن را پیگیری نمی کنند. اجرایی که اصلا مناسب نیست و نباید اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به برخی از نهادهای اجرایی که دارای اعتبارات ملی هستند، ادامه داد: روسای نهادهای شهری باید پیگیری کنند تا با توجه به پروژه هایی که در دست اجرا دارند، سهمی از شهر بگیرند تا روند توسعه شهری تسریع شود. شاخص های توسعه..

این مسئول در ادامه اولویت بندی را یکی از نکات مهم در رفع مشکلات شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید بر اساس رفع مشکلات مردم در حوزه های موجود با در نظر گرفتن سطح توقع عمومی برنامه ریزی کنند.

این مسئول از کمیته برنامه ریزی به عنوان تنظیم کننده سند خط مشی و توسعه و نقشه راه شهرستان یاد کرد و گفت: هر چه مدیران فعال و توانمندتر در جذب اعتبار باشند، می توانند اعتبارات بیشتری را به شهرستان جذب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا