بهترین های کسب و کارعمومی

کولر گازی سوزوکی ساخت کجاست؟

اسپلیت و کولر گازی سوزوکی SUZUKI به خاطر قابلیت های مختلفی که در این محصول تعبیه شده است به عنوان یکی از بهترین سازندگان به شمار می‌رود که از فروش بالایی برخوردار است.کشور سازنده کولر گازی سوزوکی ژاپن است که توانسته است در رده بهترین برند های کشور ژاپن در زمینه ساخت و تولید لوازم سیستم های تهویه مطبوع قرار بگیرد.

در ادامه این مطلب قصد داریم اسپلیت و کولر گازی سوزوکی را مورد بررسی قرار دهیم و در مورد قیمت کولر گازی در بانه به شما اطلاعاتی دهیم با ما همراه باشید.کمپانی سوزوکی سعی کرده است تا در ساخت و تولید این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین استفاده از مهندسین متخصص و کارشناسان استفاده کرده تا این محصول از سطح کیفیتی بالایی برخوردار شود. همچنین نحوه عملکرد این محصول به صورت دقیق با راندمان بالا حفظ خواهد شد.

امروزه سیستم های تهویه مطبوع از جمله: از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزاتی می باشند که مورد نیاز هر ساختمانی است. با گرم و سرد شدن هوا نیاز به یک سیستم تهویه مطبوع و کاربردی می باشد که در هوای بسته مثل مغازه، منزل، اداره و … را به هوای مطلوب برسند.

امروزه از کولر گازی و اسپلیت ها استقبال فراوانی شده است به همین خاطر سازندگان بسیاری هستند که برای تولید این سیستم های تهویه مطبوع به رقابت پرداخته اند.یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ای که سعی کرده است تا با تولید و طراحی سیستم های با کیفیت بازار را از آن خود کند؛ برند سوزوکی می باشد.بهتر است بدانید تمامی برند ها از یک اعتبار مشخص و یکسان برخوردار نیستند و مارک های متفرقه ای در بازار وجود دارند که می توانید از آن بهره مند شوید.

اسپلیت و کولر گازی سوزوکی در مدل های مختلف و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند که در قدرت سرمایش و هوادهی آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد.این ظرفیت ها با توجه به معیارهای مختلفی نظیر متراژ محیط، میزان آفتاب گیر بودن محل مورد نظر و همچنین ضخامت دیواره ها و … انتخاب می‌شوند. معمولاً در کولر گازی های سوزوکی از کمپرسورهای پرقدرت روتاری استفاده می شود.همچنین از گاز مبرد ۴۱۰ R برای این محصول استفاده می‌شود که باعث افزایش قدرت این محصول در تهویه مطبوع هوا خواهد شد.

Where is the Suzuki air conditioner made?

انواع اسپلیت و کولر گازی سوزوکی SUZUKI

اسپلیت و کولر گازی سوزوکی با توجه به معیارهای مختلفی دسته بندی می شود؛ مانند ظرفیت و موقعیت نصب آن که از جمله رایج ترین دسته بندی انواع کولر گازی ها می باشد.معمولاً کولرگازی های سوزوکی مختلف از ظرفیت ۱۲ هزار تا ۳۰ هزار بی تی یو بر ساعت تولید و عرضه می‌شود تا برای محیط های مختلف و کوچک و بزرگ جهت سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می گیرد.

از لحاظ موقعیت نصب نیز کولر گازی را به صورت مدل های دیواری، پنجره ای و پرتابل طراحی و روانه بازار می‌شود. هر یک از این مدل ها معمولا در محیط های مخصوص و دارای ویژگی های خاص خود می باشد.اسپلیت و کولرگازی سوزوکی معمولاً بیشتر این محصول را در نوع دیواری طراحی می‌کند که پنل داخلی آن در محیط بوده و دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد. این محصول با هر دکوراسیونی هماهنگ بوده و خللی در دکوراسیون ایجاد نمی کند.

کولر گازی دیواری

رایج ترین کولرگازی ها نوع دیواری آن می باشد که امروزه اکثر افراد از آن جهت سرمایش محیط بهره مند می شوند. این محصول دارای فیلترهای بسیار مرغوب می باشد که گرد و غبار و آلاینده های ریز و درشت را جذب کرده و مانع ورود آن به محیط خواهد شد.

بهتر است بدانید اسپلیت و کولرگازی سوزوکی دارای عملکرد دوگانه می باشد که در تمامی فصل ها کاربرد دارد و می توانید مورد استفاده قرار دهید.یکی از مزیت های بسیار مهم این دستگاه پرتاب باد به صورت 4 جهته است که باعث می‌شود تا محیط به سرعت خنک شده و دمای هوا متحول شود.معمولا از روتاری در این محصول استفاده می‌شود که برای مناطق مرطوب و معتدل بسیار مناسب می باشد.

طراحی و ساخت اسپلیت و کولر گازی سوزوکی SUZUKI

بهتر است بدانید هر یک از کولر گازی هایی که در بازار موجود است؛ از هر برندی دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشند. اما در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین و مناسب ترین کولر باید طبق فاکتور هایی همچون شرایط جغرافیایی منطقه، گارانتی کولر گازی، طراحی و ظاهر آن، قیمت، تکنولوژی های، آن میزان مصرف و طول عمر و … انجام شود.طراحی و ظاهر زیبای اسپلیت و کولر گازی سوزوکی SUZUKI از ویژگی های بارز آن می باشد؛ چرا که در طرح بندی و رنگ بندی های مختلفی در بازار موجود می باشد. از این دستگاه ها می توانید به عنوان لوازم دکوری جهت طراحی منازل نیز استفاده نمایید.

ویژگی های اسپلیت و کولر گازی سوزوکی SUZUKI

اسپلیت و کولر گازی سوزوکی SUZUKI از جمله دستگاه های محبوب موجود در بازار است که دلیل این محبوبیت برخورداری از ویژگی ها و مزایای بسیار می باشد. برخی از مزایای این دستگاه عبارتند از:

  • دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • برخورداری از رده انرژی A
  • دارای نشانگر بر روی پنل
  • برخورداری از محدوده ظرفیت سرمایشی ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار بی تی یو بر ساعت
  • برخورداری از قابلیت امکان تصفیه هوا
  • دارای پره های طلایی ضد زنگ
  • سازگاری با آب و هوای معتدل و گرمسیری
  • دارای گارانتی و قیمت مناسب
  • دارای تایمر حالت خواب یا SLEEP
  • دارای قابلیت اتصال به وای فای گوشی تلفن همراه

قیمت اسپلیت و کولر گازی سوزوکی

همانطور که می دانید سوزوکی یک برند ژاپنی است که به ایران وارد می شود. بنابراین نمی توان برای آن مبلغ ثابتی را ذکر کرد.قیمت اسپلیت و کولر گازی سوزوکی به نوع محصول و ظرفیت آن دارد که شما اگر مدل های مختلف را با ظرفیت کمتر یا بیشتر انتخاب کنید بدون شک در هزینه آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد.به عنوان مثال اگر شما محصولی را با کیفیت بالا و ظرفیت بیشتری انتخاب کنید بدون شک باید هزینه بیشتری را نیز برای آن پرداخت نمایید.

به طور کلی می‌توان گفت قیمت اسپلیت و کولر گازی سوزوکی علاوه بر نوع و ظرفیت محصول به کیفیت محصول، مواد اولیه و قطعاتی که استفاده شده است همچنین آپشن ها و امکانات این محصول و … بستگی دارد.برند سوزوکی همواره سعی کرده است تا محصولات را با کیفیت و کارایی بالا و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه طراحی و روانه بازار کند.

خرید اسپلیت و کولر گازی سوزوکی

انتخاب و خرید اسپلیت و کولر گازی سوزوکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما باید سعی کنید در هنگام انتخاب این محصول مواردی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب مناسب و درستی را تجربه نمایید.برخی از این نکات مهم عبارتند از: ظرفیت محصول که شما باید با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود بتوانید ظرفیت مناسب محصول مورد نظر را محاسبه نمایید.

همچنین محل نصب محصول و … که شما با در نظر گرفتن این موارد می توانید انتخاب مناسب و درستی را تجربه نمایید که عملکرد بهتری داشته باشد. با توجه به اینکه امروزه برند های بسیاری هستند که نسبت به طراحی و تولید این محصولات اقدام کرده‌اند.پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید با فردی که با این محصولات آشنا است و اطلاعات کافی دارد حتماً مشورت نمایید تا انتخاب بهتری را تجربه کنید.

مجموعه ما جهت آسایش و رفاه مشتریان عزیز ارسال به سراسر کشور را در نظر گرفته است. بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی می توانید از این محصول بهره مند شوید و جهت سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال از عملکرد بهتر آن برخوردار شوید. در حقیقت یکی از لوازم بسیار مهم در منازل، کولر گازی سوزوکی می باشد. چرا که این محصول قابلیت خنک نمودن محیط در تابستان و همچنین گرم نمودن محیط در فصل زمستان را دارا می باشد و دارای بخش های زیادی است که مربوط به عملکرد گرمایش و سرمایش می باشد.ولیکن بخش اصلی کولر گازی سوزوکی، موتور کمپرسور آن است.

کولر گازی سوزوکی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

بر خلاف فیلتر های معمولی، این نوع کولر گازی دارای فیلتر هایی می باشد که از نفوذ گرد و خاک به داخل سیستم جلوگیری می کند. همچنین نا گفته نماند که اواپراتور بخش مهمی از کولر گازی می باشد و نقش آن تبادل حرارت  به کولر می باشد، و کولر گازی سوزوکی از این قابلیت و طرح اختصاصی c شکل بهرمند است. در حقیقت این نوع طراحی موجب بالا رفتن سطح تماس تبادل حرارت ذکر شده به اندازه ۱۵ الی ۳۰ درصد در مقایسه به اواپراتورهای معمولی می شود و از این رو سبب جلوگیری از ایجاد اغتشاش در جریان هوا می شود. به علاوه که ۶۰ ماه کمپرسور کولر گازی سوزوکی نشان دهنده کییفیت بسیار زیاد ساخت آن می باشد.

مزیت های استفاده از کولر گازی سوزوکی چیست‌؟

یک نمونه از سوال هایی که در رابطه با خرید کولر گازی سوزوکی بسیار رایج می باشد، این است که ساخت کدام کشور است؟ که پاسخ این سوال کمی قبل تر ذکر شده است که کولر گازی سوزوکی ساخت کشور ژاپن و زیر نظارت سنگاپور می باشد‌‌ که از با کیفیت ترین محصولات می باشد. نا گفته نماند که بهتر است، پس از انتخاب نوع برند، به جزئیات و مشخصات کامل آن نیز دقت فرمائید. درواقع طراحان کولر گازی سوزوکی، این محصول خود را در حالت  نصب دیواری، تولید و طراحی نموده اند. کولر گازی سوزوکی از فیلتر های بی نظیری برخوردار می باشد، که نقش آن ها جلوگیری از ورود گرد و غبار به محیط داخل می باشد، به علاوه که سبب تصفیه غبار ها و در نهایت پاکسازی هوا می شوند.

معایب کولر گازی سوزوکی چیست؟

یکی از معایب این نوع کولر ها این می باشد که، استفاده نمودن از کمپرسور به حالت هیت پمپ، ضمن به وجود آوردن گرمایش در فصول سرد، میزان چشمگیری، مصرف برق خواهید داشت، و این حالت طوری است که سیستم های رادیاتور با مصرف نمودن از گاز شهری، انرژی احتیاجی خود را ضمن تولسد آب گرم، فراهم گب نمایند. از این رو به دلیل هزینه های بسیار در رابطه با برق در کشور، استفاده نمودن از کولر گازی به صرفه نمیباشد.در قیاس با، کولر گازی های مشابه به همان ظرفیت در واقع، مصرف برق بالاتری دارد.به دلیل استفاده نکردن از هوای تازه بیرون، امکان تهویه محیط و به وجود آوردم فشار مثبت در داخل محیط، بر قرار نخواهد بود.

 

  1. قیمت بالای کولرهای گازی سوزوکی نسبت به برخی رقبا
  2. مصرف برق بالا در برخی مدل‌ها از جمله مدل‌های قدیمی‌تر آن‌ها
  3. نیاز به نصب و راه‌اندازی توسط فنی‌کارهای مجرب
  4. نویز و صدای قابل توجهی در حین عملکرد برخی مدل‌ها
  5. نیاز به تعویض فیلترها و پاک کردن داخل دستگاه در بازه‌های زمانی منظم

باید توجه داشت که این معایب برخی از مدل‌های قدیمی کولرهای گازی سوزوکی هستند و مدل‌های جدید آن‌ها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌تر سعی در برطرف کردن این مشکلات دارند. همچنین، برای از بین بردن برخی از این معایب، می‌توان از متخصصین مجرب در زمینه نصب و راه‌اندازی کولرهای گازی سوزوکی استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا