استان ها

برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها مشکل بودجه‌ای نداریم

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ شهباز حسن‌پور، در جلسه رفع موانع و رفع مشکلات بهسازی راه‌ها با مسئولین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه رفع نقطه حادثه‌خیز مسیر بهرامجرد ـ‌گلزار در سال گذشته موجب شد تلفات جاده‌ای این مسیر به صفر برسد، اظهار کرد: مبالغ در خور توجهی برای رفع نقاط حادثه‌خیز در نظر گرفته شده که پس از هماهنگی میان راهداری، دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های ذیربط، صرف بهسازی محورهای روستایی و شهری مناطق سیرجان و بردسیر می‌شود.

وی افزود: سه جاده روستایی در شهرستان سیرجان و دو جاده روستایی در حوزۀ بردسیر مورد بهسازی قرار می‌گیرند که در آینده نزدیک اطلاعات دقیق‌تر در این‌باره اعلام می‌شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر ادامه داد: حدود 3 الی 4 کیلومتر از محور بافت – لاله‌زار نیازمند بهسازی است و بخش‌هایی از جاده سیرجان – بندرعباس نیز نیازمند اصلاح و بهسازی فوری است که با کمک معادن به‌ویژه گل‌گهر اصلاح خواهند شد.

حسن‌پور بیان کرد: بیش از 90 درصد از کل حمل‌ونقل توسط بخش حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود و گردانندگان اصلی این چرخه رانندگان جاده‌ای هستند.

وی گفت: شایسته است در زمینه بهسازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدامات عملی انجام شود تا علاوه بر ضرر کمتر به ناوگان، جان این عزیزان از خطرات احتمالی بیش‌تر در امان باشد.

46

دکمه بازگشت به بالا