ورزش و نشاط

مربی تیم‌ملی جودو: از کار اخراج شدم/ حرفی نزدم که وارد حاشیه نشوم

تیتر اول/خوزستان مربی تیم ملی جودو می گوید علی رغم این که برای حضور در اردوهای تیم ملی از فدراسیون نامه داشته اما از محل کار خود در اداره منابع طبیعی اندیمشک اخراج شده است.

ناصر ناصری پور در گفت‌وگو با تیتر اول، درباره اخراج از محل کارش، اظهارکرد: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شدم و مردادماه بود که با توافق کمیته فنی و رئیس فدراسیون، مربی تیم ملی بزرگسالان شدم. در حال حاضر نیز تنها خوزستانی هستم که در فدراسیون جودو سمت دارم.

وی گفت: من پیش از این که در تیم ملی جودو مشغول به فعالیت شوم، به مدت دو سه سال در قسمت جنگلبانی اداره منابع طبیعی اندیمشک مشغول به کار بودم اما زمانی که بحث حضوم در اردوهای تیم ملی پیش آمد، به من می‌گفتند که نباید به اردوی تیم ملی بروی. حتی نامه‌ای از فدراسیون جهت مرخصی برای حضور در اردوهای تیم ملی به مسئولان اداره منابع طبیعی اندیمشک تحویل دادم اما نپذیرفتند.

مربی خوزستانی تیم ملی جودو افزود: اوایل که به اردو می‌رفتم از مبلغ حقوقم کم کردند و فقط ماهی ۲ میلیون تومان به من حقوق دادند و گفتند اگر بازهم بروی اخراج می‌شوی و در نهایت سه ماه پیش من را اخراج کردند. مسئولان این اداره حتی مخالف فعالیت من در باشگاه خودم بودند. در حالی این شرایط برای من رقم خورد که من از این اداره طبق قانون موجود برای مربیان و ورزشکاران شاغل جهت حضور در اردوها و مسابقات، فقط انتظار حمایت و همکاری داشتم، نه این که من را اخراج کنند، آن هم در شرایطی که زمان زیادی از ازدواجم نمی‌گذرد. من حتی موضوع اخراج را به خانواده‌ام نگفتم.

وی بیان کرد: به هر حال موضوع اخراج از کار را به مسئولان اداره ورزش اندیمشک و اداره کل ورزش و جوانان اطلاع دادم و فدراسیون هم طی نامه‌ای به مسئولان استانی و شهر اندیمشک خواستار حل این مشکل شد. البته دو ماه است که نماینده اندیمشک که هیچ، حتی رئیس دفتر او هم جوابم را نمی‌دهد.

ناصری پور گفت: البته آقای بنی تمیم در همین زمینه نامه‌ای به استاندار خوزستان ارسال کرد اما هنوز ترتیب اثر داده نشده است. به نظر من ابتدا باید مسئولان اندیمشک پیگیر شوند و سلسه مراتب رعایت شود. به هر حال من مربی تیم ملی هستم و در این مدت درباره اخراجم از کار حرفی نزدم چون نمی‌خواستم وارد حاشیه شوم.

وی در پایان، گفت: خوشبختانه در حال حاضر با تیم لیگ برتری دانشگاه زاگرس تهران به توافق رسیدم و به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت خواهم کرد. همچنین از دو سه استان برای آموزش جودو پیشنهاد دارم و حتی به من اعلام کردند که حاضر هستند شرایط اشتغال من را در استان‌هایشان فراهم کنند و اگر در استان خوزستان شرایط اشتغالم فراهم نشود از خوزستان خواهم رفت.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا