استان ها

خسارت سیل به محورهای مواصلاتی شهرستان خوی و ارومیه

به گزارش تیتر اول آذربایجان آنلاین، ارسلان شکری ، مدیر کل راهداری و بزرگراه های استان گفت: پس از بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در برخی محورها و خسارت وارد شده به شهرهای ارومیه و خوجا ، رانندگان در اسرع وقت محورهای آسیب دیده را باز کرده و رسوب را برطرف کردند.

وی افزود: جاری شدن سیل در محور اصلی خوی – قطور – رازی در خوی و روستاهای سولفور ، طارمیش ، کفیل ، قره گل ، راویان و چالیان و هندو در منطقه قطور و همچنین روستاهای بیانلو ، آغدره ، کتانلو در هاجاتکده مرکزی و قزل عقل. برجوک ، تودان ، گورشقلو و آلند ، منطقه صفائیه ، در مجموع 50 میلیارد ریال خسارت دیده اند.

سوکری ادامه داد: بارش باران باعث ریزش رسوبات در جاده ها در محورهای ارومیه انزال و سوما برادوست و محورهای روستایی حسن آباد ، براسپی و هورخور و همچنین تخریب بخشی از جاده در محور هاستیان شهر با تقریبا 6 میلیارد ریال. این شهر همچنین با استفاده از تمام ابزارهای موجود اقدام به حذف رسوب در اسرع وقت ، بازگشایی و ترمیم محورها کرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی کاملاً مجهز است تا در اسرع وقت از مرمت و بازسازی محورهای آسیب دیده از سیل و سران این اداره کل اطمینان حاصل کند.

48

دکمه بازگشت به بالا