ورزش و نشاط

ممنوعیت استقلال برای بازیکنان: مصاحبه نکنید

مدیر استقلال گفت: بازیکنان با جان و دل و جیب خالی برای استقلال مایه می‌گذارند.

به گزارش تیتر اول، علی سامره، مدیر تیم استقلال بعد از برد استقلال مقابل ملوان گفت: تیم ما خیلی کار دارد. امروز هم بازیکنان زحمت کشیدند و خداراشکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. هرچند خوب نبودند. امیدواریم مسئولان محترم که در مورد استقلال نظر می‌دهند بیایند و هر جوری که شده مشکلات این باشگاه را رفع کنند. واقعا بازیکنان با این شرایط و با جان و دل و با جیب خالی برای باشگاه مایه می‌گذارند.

او افزود: تمام تلاش و هدف این است که برای هواداران نتیجه بگیرند. مسئولان مملکت هم موظف هستند به خواسته هواداران و بازیکنان توجه کنند. بازیکنان ما چیز مازاد نمی‌خواهند. حداقل درخواستشان این است که اسپانسر درست و حسابی داشته باشند تا مشکلات مالی حل شود.

باشگاه تصمیم گرفت بازیکنان مصاحبه نکنند

او در پاسخ به این سوال که چرا امروز بازیکنان مصاحبه نکردند افزود: تصمیم باشگاه بود.

وی درخصوص اینکه وضعیت قرارداد برخی از بازیکنان چه می‌شود گفت: باید خطیر به این سوال پاسخ دهد.

سامره در پاسخ به این سوال که چرا جدیدا همه در استقلال اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند گفت: مشکلات واقعا زیاد است. اگر قرار باشد یکی یکی به مشکلات ورود کنیم همین جایگاهی که اکنون داریم هم نداشتیم. مشکلات زیاد است و امیدواریم که کمک کنند و حل شود.

او در خصوص ادامه حضور نکونام گفت: جواد تنها هم بود و در شرایط سخت حضور دارد. هم سقف بودجه اجازه نمی‌داد و هم مشکلات مالی وجود دارد. با این وجود او با همه مشکلات مانده و کار می‌کند و امیدوار است مشکلات رفع شود. ما سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم. 

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا