جامعه

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بیشتر نواحی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان در بعضی ساعات به‌ویژه عصر و شب در بیشتر نواحی به‌ویژه در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تیتر اول، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت، گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.

امروز(۳۱ تیر) و فردا (۱ مرداد) در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( اول مرداد) صاف در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۸  و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ مرداد) صاف تا کمی ابری و اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا